וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה: אייל לחמן סיים את תפקידו כמאמן, יהפוך למנהל מקצועי?

בעקבות הפתיחה החלשה לעונה, שהציבה את הרצליה במקום האחרון בליגה הלאומית אחרי חמישה מחזורים, הבעלים אריאל שיימן החליט לבצע שינוי והציע ללחמן לשמש כמנהל המקצועי

מאמן מכבי הרצליה אייל לחמן. קובי אליהו
נקודה אחת בלבד. לחמן/קובי אליהו

אייל לחמן סיים את תפקידו כמאמן מכבי הרצליה וקיבל הצעה לעבור לעמדה אחרת במועדון. בעקבות פתיחת העונה האיומה שהציבה את הרצליה במקום האחרון בליגה הלאומית אחרי חמישה מחזורים, הבעלים אריאל שיימן החליט לבצע שינוי והציע למאמן בן ה-51 לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הכדורגל במועדון. כעת הוא ממתין לתשובתו, אך בכל מקרה הקדנציה השלישית של לחמן כמאמן הקבוצה הגיעה לסיומה.

מכבי הרצליה צברה עד כה נקודה אחת בלבד בליגה הלאומית, והיא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה אחרי 450 דקות. ביום שישי הפסידה בבית 2:0 להפועל קטמון, במשחק בו התוצאה אמורה הייתה להיות גבוהה הרבה יותר. היה זה הפסד 2:0 רביעי העונה של הרצליה, שגם במשחקי גביע הטוטו לא הצליחה לנצח והסתפקה בשער בודד.

לחמן שהצעיד את בני סכנין לזכייה בגביע המדינה בשנת 2004, לא מצליח לשחזר את ימין היפים על הקווים כבר שנים ארוכות. הוא אימן מאז קבוצות רבות, אבל ירד ליגות עם הפועל ראשון לציון, הפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון, ופוטר או התפטר מקבוצות נוספות כמכבי פתח תקוה, אחווה עראבה, מ.ס אשדוד והפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully