וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מתלהבים מ"מוראטה החדש", גארת' בייל השתיק את המבקרים

בורחה מיוראל, שהוזנק להרכב ריאל מדריד אמש, הצטיין עם שער וגרימת הגול השני ב-1:3 על סוסיאדד: "גיליתי רק באסיפה לפני המשחק שאני פותח". זידאן פרגן לוולשי: "דיברו עליו הרבה"

one

ריאל מדריד הצליחה לחזור לנצח אתמול (ראשון) אחרי שני משחקי ליגה בהם לא הצליחה לעשות את זה. הבלאנקוס חגגו 1:3 בחוץ מול ריאל סוסיאדד במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית בזכות שערים של בורחה מאיורל, עצמי של קווין רודריגס ועוד אחד של גארת' בייל.

עוד בנושא:
ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ריאל סוסיאדד

בורחה מיוראל ריאל מדריד. GettyImages
מוראטה החדש? בורחה מיוראל/GettyImages

"אם היינו כושלים פה היום, הפער כבר היה גדל לשש או שבע נקודות", אמר מגן הבלאנקוס דני קרבחאל בסיום, "היה משחק אינטנסיבי מאוד והצלחנו למצוא את הדרך הנכונה לשחק במגרש קשה נגד יריבה שהתחילה חזק מאוד". על השערים של מאיורל אמר המגן: "אני שמח מאוד בשביל שניהם, הם היו זקוקים לשערים האלה. יש לנו סגל רחב מאוד ובורחה מספיק טוב כדי לשחק ולעשות את זה ברמה הגבוהה ביותר, כמו שהוא הדגים היום במשחק". על חידוש החוזה שלו אמר קרבחאל: "אני גאה מאוד להאריך את החוזה שלי בקבוצה של חיי".

גארת' בייל, שכבש את השער השלישי, אמר: "הדבר הכי חשוב זה שהשגנו את שלוש הנקודות. היינו זקוקים למשחק הזה. הדבר הכי חשוב הוא שלוש הנקודות והניצחון". על השריקות נגדו בסנטיאגו ברנבאו אמר הוולשי: "הדברים האלה קורים בכדורגל, אתה צריך לעבוד קשה כדי שהדברים האלה לא יקרו".

אבל עם כל הכבוד לגארת' בייל, גיבור המשחק אמש היה בורחה מיוראל. החלוץ בן ה-20 של ריאל מדריד הוקפץ להרכב בעקבות החיסורים של רונאלדו המושעה ובנזמה הפצוע והטביע את חותמו בגדול עם השער הראשון בדקה ה-19 כשמהלך מצוין שלו באגף הימני גרם לגול העצמי של קווין רודריגס שקבע 1:2 לבלאנקוס. ב"מארקה" חגגו את התצוגה של מיוראל ובכותרת העיתון נכתב "מוראטה החדש". מיוראל הנרגש התייחס לעובדה שהוא פתח אמש ואמר: "גיליתי רק באסיפה לפני המשחק שאני פותח. אני עובד כל השבוע כדי לקבל הזדמנויות כאלו, ואני אעבוד קשה יותר לקבל כמה שיותר. עבורי, זה תענוג שאני פה. האם אני מספר 9 בריאל? יש לנו מספיק חלוצים, התפקיד של החלוץ הוא בעיקר לעשות לחץ מקדימה. אני מאוד שמח על ההופעה שלי, זו גאווה בשבילי".

זינדין זידאן אמר: "זה חלק מהסגל שלנו, הרבה שחקנים צעירים שיחקו, אבל אני יודע למה הם מסוגלים. הם הוכיחו שהם יכולים לשחק ברמה גבוהה במשחקים חשובים. אני שמח כי זה מה שרצינו מהם. אנחנו רוצים שיעשו את המיטב כשהם משחקים". על השער של גארת' בייל אמר הצרפתי: "זה שער חשוב מאוד בשבילו, ויותר חשוב שהוא עשה את זה בצורה אדירה. אני שמח כי דיברו עליו הרבה. אנחנו צריכים להיות סבלניים איתו. בסופו של דבר, זו קבוצה שלמה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ושמרנו על רמת אינטנסיביות גבוהה. כך קשה מאוד לעצור אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully