וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הפועל תל אביב יכולה לצמוח, זה חתיכת מקום עבודה"

17.9.2017 / 17:40

המאמן החדש של האדומים התייחס במסיבת עיתונאים למטרות לקראת העונה שבפתח: "צריך לקחת חבורה של שחקנים ולהפוך אותם ליחידה מגובשת". היו"ר רמי כהן: "רוצים לשחק כדורסל שמח ואנרגטי"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת עונת 2017/18 באולם הדרייב אין בעיר. האדומים ביצעו השנה שינוי בעמדת המאמן כשמינו את דני פרנקו, אחרי שאשתקד לא פחות משלושה מאמנים היו על הקווים - שרון אברהמי, רמי הדר ורועי חגאי. רוב הסגל הישראלי של הקבוצה נותר גם העונה, כשאל המתאזרח אדריאן בנקס, הקפטן רביב לימונד והצעירים תומר גינת וצוף בן משה הצטרפו רפי מנקו מהפועל אילת, אייל שולמן ממכבי קרית גת ודניאל איידן ששב גם הוא מהיורדת לליגת המשנה.

המאמן דני פרנקו אמר במסיבת עיתונאים: "עברה כבר תקופה מסוימת מאז שאני במועדון עכשיו. זה מועדון שנתן לי הזדמנות להיות מדריך כדורסל בזמנו. אם לא הפועל תל אביב, כנראה שלא הייתי היום מאמן כדורסל. עברתי פה תהליך מאוד ממושך. התפתחתי המון. היו תקופות שניצחנו המון, היו תקופות שהפסדנו. מבחינתי עכשיו זה עידן חדש. זה לא דומה למה שהכרתי. הפרצופים ביציע אולי חלק דומים, זה דורות על דורות של אוהדים. לא צריך לספר לי מה זה הפועל תל אביב. אני לא חושב שיש מאמן שלא רוצה לעבוד בהפועל תל אביב. יש מעט מאוד מועדונים שיכולים לתת לך חוויית עבודה כזו. לא הייתי בא להפועל תל אביב אם לא הייתי חושב שהמקום הזה יכול לצמוח.

פרנקו הוסיף: "מאמן כדורסל צריך לקחת חבורה של שחקים וצריך להפוך אותם ליחידה. הפועל תל אביב זה חתיכת מקום עבודה. אני יכול לדבר בשמי ויש לנו דרך ארוכה לעבור, אבל אני מאד נהנה. אני מקווה שככה זה יימשך. אני לא אוהב להתנתק ממקומות גם אם זה נכון לי. הדבר הכי טוב שקרה לי זה ששאול אייזנברג פיטר אותי בזמנו מהפועל תל אביב. למה? כי התנאים היו קשים אבל לא יצאת מפה. וזה שהוציאו אותי החוצה זה פתח לי את הדלת לקבוצות אחרות".

עוד בנושא
נבן ספאחיה מודאג מהפציעות במכבי תל אביב: "לא יודע איך ייראה האימון הבא"
הפועל ירושלים הפסידה לבאסקוניה 81:77 במשחק אימון בספרד
הכנה: מכבי תל אביב גברה על מכבי חיפה 63:86, הפועל חולון ניצחה את גלבוע/גליל

רביב לימונד, רמי כהן, דני פרנקו,. יוסי ציפקיס
הקפטן החדש רביב לימונד, רמי כהן ודני פרנקו/יוסי ציפקיס

היושב ראש רמי כהן התייחס אף הוא למצב הקבוצה ואמר: "יש שחקנים שלא הצלחנו להביא ועם דני הצלחנו. רביב הוא קפטן ומגיע לו יותר מכולם. הוא יידע לקחת את זה למקומות שצריך. לפני עשר שנים הקבוצה שהקמנו שיחקה משחק ראשון. נסענו אז לאלקנה ובקושי ידענו איפה זה. אבל הבאנו לשם 700 איש והייתה אווירה של דרבי. הבנו שאנחנו יוצאים לדרך מאתגרת. והנה אנחנו כאן אחרי עשר שנים. אחרי היעדים החברתיים מעבר לכדורסל הצלחנו לעמוד. כמו פרויקט שאנחנו מקיימים בבית ספר ביאליק רוגוזין עם ילדי פליטים. זה פרויקט עם אמירה שמאוד חשובה לנו.

כהן הוסיף: "גם הקבוצה הבוגרת עמדה ביעדים וחזרה לליגת העל. המטרה היא להיות קבוצה מובילה בליגת העל ואנחנו עובדים על זה. רוצים לשחק כדורסל שמח ואנרגטי".

דני פרנקו, רמי כהן, רביב לימונד,. יוסי ציפקיס
עדיין מחפשים זר/יוסי ציפקיס

האדומים עדיין מחפשים זר רביעי, כשכרגע מונה הסגל שלהם שלושה בלבד - ג'ף אלן שחתם לאחרונה וחזר לקדנציה שלישית, טיוויון מקי ששיתף פעולה עם דני פרנקו בעונת 2014/15 בבירה ומאט האוורד. הקבוצה תפגוש בעוד שבועיים את מכבי תל אביב ברבע גמר גביע ווינר, ותפתח את העונה שבוע לאחר מכן במשחק קשה מאוד נגד הפועל חולון.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully