וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל הפסידה 3:0 לאוקראינה אחרי שנוצחה גם בזוגות

דודי סלע ויוני ארליך הפסידו 7:5, 7:6 (5), 1:6, 3:6, 7:6 (4) לסרגיי סטחובסקי וקארן מולצ'אנוב והנבחרת הישראלית הודחה להתמודדות הישרדות בבית 1 אחרי תבוסה ביתית מול אוקראינה

דודי סלע (מימין) עם יוני ארליך טניסאי נבחרת ישראל. מור שאולי
3:0. דודי סלע עם יוני ארליך/מור שאולי

נבחרת ישראל הפסידה 3:0 לאוקראינה בשלב הפלייאוף הראשון של ההישרדות בבית אירופי/אפריקאי מספר 1. אחרי שדודי סלע ועידן לשם לא יכלו ביחידים לאיליה מרצ'נקו ואלכסנדר דולגופולוב אתמול (שישי), גם במשחק הזוגות לא הצליחו יוני ארליך ודודי סלע לנצח את סרגיי סטחובסקי וקארן מולצ'אנוב והפסידו להם 7:5, 7:6 (5), 1:6, 3:6, 7:6 (4) בתום משחק של ארבע שעות ותשע דקות והאוקראינים השלימו ניצחון חלק וקל מאוד ברמת השרון.

עוד בנושא:
סרגיי סטחובסקי בראיון: "נשים לא צריכות להרוויח כמו גברים בטניס"

ישראל תתמודד נגד המפסידה במפגש בין רומניה לאוסטריה (1:2 לאוסטריה, שככל הנראה תעלה) על ההישרדות בבית מספר 1. אוקראינה תהיה גם בשנה הבאה בבית הזה, ובצדק אחרי שעלתה על ישראל בכמה דרגות.

סרגיי סטחובסקי טניסאי אוקראיני. איגוד הטניס האוקראיני,
סרגיי סטחובסקי/איגוד הטניס האוקראיני

מהלך המשחק

מערכה 1:

המשחק יצא לדרך והצמד הישראלי הגיש ראשון. האוקראינים פתחו טוב את המשחקון הראשון ועלו ל-0:40, אך סלע וארליך הצליחו לחזור ולקבוע שוויון, ואף מהפך, כדי לשמור על משחקון ההגשה ולעלות ל-0:1. במשחקון הבא הצמד הישראלי השיג שבירה כדי לעלות ל-0:2. דודי-יוני המשיכו ללהוט ועלו ל-0:3. האוקראינים שמרו על המשחקון הבא, עלו על הלוח וצימקו ל-3:1. סטחובסקי ומולצ'אנוב עשו חיים קשים לצמד הישראלי במשחקון הבא, אך בסופו של דבר הישראלים שמרו על המשחקון בדרך ל-1:4. דודי-יוני שברו פעם נוספת במשחקון הבא ועלו ל-1:5. שגיאה כפולה של דודי סלע עזרה לאוקראינים להשיב עם שבירה משלהם ולצמק ל-5:2, ולשמור על המשחקון כדי לקבוע 5:3. הישראלים לא ניצלו חמש נקודות מערכה והאוקראינים הצליחו לשבור ולצמק ל-5:4, ולאחר מכן לאזן ל-5:5, וזאת אחרי שדודי-יוני כבר הובילו 1:5 מוקדם יותר. סטחובסקי ומולצ'אנוב שברו פעם נוספת ועלו ל-5:6 ונעלו את המערכה במשחקון הבא עם ניצחון 5:7.

מערכה 2:

הישראלים פתחו את המערכה השנייה עם שמירה על משחקון ההגשה ו-0:1. האוקראינים הגיבו עם שמירה משלהם, 1:1. המשחקון הבא היה לא קל, אך בסופו דודי-יוני שמרו על המשחקון ועלו ל-1:2. הצמדים המשיכו לשמור על משחקוני ההגשה שלהם בדרך ל-6:6 שהוביל את המשחק לשובר שוויון. האוקראינים עלו ל-0:2, אבל דודי סלע ויוני ארליך הצליחו לחזור לעניינים ולעלות ל-2:4. האוקראינים איזנו ל-4:4 ונעזרו בשגיאה כפולה של יוני ארליך כדי לעלות ל-4:5. נקודה נאה של יוני ארליך איזנה ל-5:5, אך בנקודה הבאה ארליך ירה כדור חזק החוצה וסיפק לאוקראינים נקודת מערכה, אך ארליך תיקן את הטעות ואיזן ל-6:6. האוקראינים הצליחו לשבור ולנצח בשובר השוויון, בדרך לניצחון במערכה השנייה עם 6:7 (6).

מערכה 3:

דודי-יוני פתחו עם שבירה ושמרו על משחקון ההגשה בדרך ל-0:2, ושברו פעם נוספת כדי לעלות ליתרון מבטיח של 1:4. הצמד הישראלי המשיך ללהוט ולא השאיר לאוקראינים סיכוי בדרך לניצחון די קליל 1:6 במערכה.

מערכה 4:

האוקראינים פתחו את המערכה הרביעית בידיעה שהם עלולים לאבד את היתרון שיצרו ונתנו פייט לצמד הישראלי במשחקון הראשון, אך דודי ויוני הצליחו לשמור על המשחקון כדי לעלות ל-0:1. שתי הנבחרות שמרו על ההגשות שלהם עד שישראל שברה ועלתה ל-3:5. האוקראינים שברו בחזרה וזה 4:5. הזוג הישראלי שבר שוב ולקח את המערכה עם 4:6. הולכים למערכה חמישית.

מערכה 5:

שני הזוגות הצליחו לשמור על ההגשות שלהם בפתיחת המערכה וזה 1:2 ישראלי. המשחק נמשך וזה הגיע למשחקון ארוך מאוד ב-3:3, אבל בסופו הצליחו הישראלים לשמור על ההגשות, לעלות ל-3:4 ול-30:0 על ההגשות של האוקראינים. למרות זאת סטחובסקי ומולצ'אנוב שמרו על ההגשות ואיזנו ל-4:4. מולצ'אנוב וסטחובסקי הצליחו לשבור ועלו ל-4:5 אחרי החטאה אומללה של סלע ליד הרשת בהמשך נקודה בה ליוני ארליך היה וולי קל שלא הצליח לגמור. האוקראינים החזירו עם טעות איומה של מולצ'אנוב ליד הרשת וישראל שברה בחזרה, 5:5. שתי הנבחרות שמרו על ההגשות והמערכה הלכה לשובר שוויון. האוקראינים זכו בשתי הנקודות הראשונות, אבל אז סטחובסקי החליק ונפצע כשניסה לחבוט כדור מהקו האחורי. למרות זאת, הוא חזר והצליח להוביל את אוקראינה ל-4:7 בשובר השוויון בדרך לניצחון והישרדות בבית 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטחובסקי ומולצ'אנוב חוגגים את ה-0:3/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully