וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן בוגדאנוביץ': "אני מתאמן, מאמין וחולם בגדול"

כוכב נבחרת סרביה חגג את הניצחון על רוסיה וכבר מתכונן ליריבה בגמר: "סלובניה נבחרת מדהימה. סשה ג'ורג'ביץ': "השחקנים שלי נתנו מלחמה ואודה להם עד סוף חיי, סלובניה פייבוריטית ברורה בגמר"

בוגדן בוגדאנוביץ' שחקן נבחרת סרביה. AP
כוכב על. בוגדן בוגדאנוביץ'/AP

נבחרת סרביה עמדה בציפיות ממנה והעפילה אמש (שישי) לגמר יורובאסקט 2017 אחרי ניצחון קשה, 79:87 על נבחרת רוסיה, מולה היא הפסידה בשלב הבתים. בוגדן בוגדאנוביץ' חיפה על היעדרותו של מילוש תיאודוסיץ' וכיכב עם 24 נקודות, כשבובן מריאנוביץ' הסנטר הענק מסייע לו עם 18 נקודות. בגמר יפגשו הסרבים את סלובניה המפתיעה שעדיין לא נוצחה בטורניר ומחצה בחצי הגמר את ספרד אלופת אירופה היוצאת ועל פי ההערכות כ-5,500 סלובנים צפויים לתמוך בנבחרת שרוצה לעשות היסטוריה בגמר ביום ראשון באיסטנבול.

עוד בנושא:

סרביה ניצחה 79:87 את רוסיה ועלתה לגמר היורובאסקט
בסלובניה חוגגים את העלייה לגמר, פאו גאסול מפרגן לדונצ'יץ'

אלכסיי שבד שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
אולי ה-שחקן של הטורניר למרות ההפסד. אלכסיי שבד/רויטרס

בוגדן בוגדאנוביץ', כוכבה של נבחרת סרביה אמר אחרי המשחק: "אני גאה בחברים שלי על ההישג הזה. אני מתאמן, מאמין וחולם בגדול. סלובניה נבחרת מדהימה, הם משחקים עם הרבה אנרגיה, מניעים את הכדור היטב. לדראגיץ' ודונצ'יץ' יש טורניר מדהים אבל זה לא רק שניהם. אנחנו נגיע מוכנים לגמר".

סשה ג'ורג'ביץ', מאמנה המאושר של סרביה אמר: "זה היה משחק נהדר בין שני שחקנים שהראו שמגיע להם להיות פה. השחקנים שלי נתנו מלחמה והראו תשוקה וזה משהו שאודה להם עליו עד סוף חיי. הם גיבורים אמיתיים. השחקנים שלי לא הפסידו אף אימון בתקופת ההכנה וזה אומר הרבה".

על הקרב מול סלובניה בגמר: "סלובניה בלתי מנוצחת, היא הפייבוריטית הברורה. הם משחקים מדהים, יש להם כימיה טובה והמאמן שלהם מעולה. סלובניה היא הנבחרת שצריך לנצח".

מילאן מצ'באן, הסנטר של הסרבים, סיכם את המשחק הקשה מול הרוסים בחצי הגמר: "היה משחק ממש קשה, הצלחנו לפתוח פער כמה פעמים אבל הם חזרו. שבד שיחק פשוט מדהים והיה קשה לנצח מוקדם יותר. בסופו של דבר היה לנו את בוגדן ברגעי ההכרעה".

על סלובניה היריבה בגמר: "הם משחקים מעולה, יש להם את דראגיץ', דונצ'יץ' ורנדולף. הם עדיין לא הפסידו ובטוח שיהיה קשה מולם בגמר".

סרגיי בראזרביץ' מאמנה של רוסיה אמר: "סרביה קלעה זריקות גדולות, אנחנו קלענו גם, אבל החטאנו כמה זריקות חשובות בסוף. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל הרבע השלישי היה נהדר והיו לנו תשעה אסיסטים. אנחנו יכולים להיות גאים על הדרך שבה נלחמנו. עכשיו נשאר לנו עוד משחק אחד כדי לזכות במדליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully