וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נוריס קול סובל מחבלה בכתף, ייעדר כשלושה שבועות

הגארד שנפצע בהפסד 88:82 להפועל חולון עבר בדיקות רפואיות מקיפות ויטופל בתקופה הקרובה בפיזיותרפיה. נבן ספאחיה: "איבדנו יותר מדי כדורים ובאנו לשחק רק ברבע השני של המשחק"

מכבי תל אביב מול הפועל אילת, נוריס קול,. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
יטופל בפיזיותרפיה. קול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

מכבי תל אביב נחלה אמש (חמישי) הפסד ראשון במשחקי ההכנה לקראת העונה שבפתח, לאחר שנכנעה להפועל חולון בחצי גמר טורניר אלון. הצהובים פתחו את המשחק בעצלתיים ונקלעו לפיגור דו ספרתי במהלך הרבע הראשון, ניסו לחזור אך הפסידו לבסוף 88:82, וביום שבת בשעה 19:30 יפגשו את מכבי חיפה, שהפסידה להפועל גלבוע/גליל, למשחק על המקום השלישי בטורניר.

הבשורה הרעה עבור מכבי תל אביב הגיעה ברבע הרביעי, כשנוריס קול נפגע בכתפו וירד לקבלת טיפול על הספסל. "המצב של נוריס מדאיג יותר מאשר ההפסד", אמר נבן ספאחיה לאתר הרשמי של הקבוצה בסיום. לאחר שעבר בדיקות מקיפות נמצא כי קול סובל מחבה בכתף, ללא פריקה ויטופל בתקופה הקרובה בפיזיותרפיה. קול ייעדר מהמגרשים פרק זמן של שלושה שבועות.

בהתייחס למשחק מול חולון אמר ספאחיה: "התוצאה באמת משנית פה. אנחנו לא רוצים להפסיד, אבל בסופו של יום אבל ניצחונות לא עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו. רצינו לעשות כמה שיותר חילופים, לחלק את הדקות, כדי למצוא את הזהות שלנו ולבחון מה השחקנים שלנו מסוגלים לעשות. לצערי, התחלנו לשחק רק ברבע השני, כשכבר היינו בפיגור 16 נקודות. זה לא צריך לקרות לקבוצה רצינית. רוב הזמן שיחקנו די טוב, הם קלעו 13 שלשות ואנחנו רק שלוש, ועדיין הפסדנו רק בשש נקודות".

על הנקודות לשיפור אמר ספאחיה: "אנחנו חייבים להיות יותר יציבים. נתנו להם לקלוע 35 נקודות ברבע הראשון, וזה חייב להשתפר. אסור לנו לאבד כל כך הרבה כדורים, היו לנו 21 איבודים וזה לא רציני, אבל צריך לזכור שמדובר בקבוצה חדשה לגמרי, זה היה רק המשחק השלישי שלנו יחד, ועכשיו נחזור הביתה, ננתח את הטעויות שעשינו ונשתפר לקראת ההמשך".

(עדכון ראשון 08:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully