וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2022, סעיף השחרור: 700 מיליון יורו

הבלאנקוס הודיעו באופן רשמי: קשר נבחרת ספרד (25) יישאר במועדון ויחזיק בסעיף שחרור אסטרונומי. מתאו קובאצ'יץ' שנפצע מול אפואל ניקוסיה ייעדר מהמגרשים בין שישה לשמונה שבועות

one

בווידאו: ריאל מדריד - לבנטה

דובר על כך לא מעט, וכעת זה רשמי: ריאל מדריד הודיעה היום (חמישי) שקשר הקבוצה, איסקו, האריך את חוזהו עד שנת 2022. סעיף השחרור האסטרונומי של הקשר יהיה לא פחות מ-700 מיליון יורו והחתימה הרשמית תתבצע מחר, יום שישי.

למרות שיכול היה לעזוב בעוד מספר חודשים כשחוזהו ייגמר, החליט הקשר להישאר, מכיוון שהוא מרגיש מאוד מוערך על ידי המועדון ומאמנו, זינדין זידאן. הקשר בן ה-25 להט בניצוחנה של נבחרת ספרד 0:3 על איטליה, וכעת, אחרי שסגר את עניין החוזה, יוכל לחזור ולהתרכז אך ורק בכדורגל.

אתר "מארקה" הספרדי מדווח שיובנטוס, ליברפול ומנצ'סטר סיטי התעניינו מאוד בקשר, ושנציגים שלהם אף נפגשו עם סוכנו בחודשים האחרונים. המצב השתנה ברגע שאיסקו הבין שבונים עליו כשחקן הרכב באלופת אירופה וספרד, ובחר להישאר.

עוד בנושא:

דיווח: צ'לסי ואתלטיקו יסכמו השבוע על מעברו של דייגו קוסטה
דיווח: ריאל מדריד בעקבות טימו ורנר, מרקו אסנסיו: "טוב לי כאן"
סרטון העדות הדרמטי של כריסטיאנו רונאלדו נחשף: "הייתי רוצה לחזור לאנגליה"

ריאל מדריד קיבלה היום חדשות רעות בעניינו של מתאו קובאצ'יץ' שנפגע בניצחון על אפואל ניקוסיה בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. בבדיקות מקיפות שעבר הקשר הקרואטי נתגלה כי הוא סובל מקרע חלקי בגיד ברגלו הימנית וייעדר מהמגרשים פרק זמן של שישה עד שמונה שבועות.

(עדכון ראשון: 16:36)

עוד באותו נושא

דיווח: ריאל מדריד בעקבות טימו ורנר, מרקו אסנסיו: "טוב לי כאן"

לכתבה המלאה
איסקו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
נשאר במדריד. איסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully