וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקמה: "צריך להישאר עם הראש למעלה, אפשר לשפר את ההישג מהעונה שעברה"

כוכבה הניגרי של הפועל באר שבע התראיין במולדתו לקראת המפגש מול לוגאנו בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (22:05) וטען: "השנה הבית שלנו יותר מאוזן מאשר אשתקד"

צילום: שי מכלוף עריכה: ליר שפיגלר

שלב הבתים של הליגה האירופית ייצא הערב (חמישי) לדרך, כאשר בין היתר, לא פחות מ-11 שחקנים ניגרים ייקחו בו חלק. שניים מהם משחקים בשורות האלופה הישראלית, הפועל באר שבע: ג'ון אוגו וחברו, כוכב הקבוצה אנתוני וואקמה, שלקראת המפגש הביתי מול לוגאנו השוויצרית (22:05) העניק ריאיון במולדתו לאתר "AOI פוטבול".

"אנחנו מאוד מוכנים למשחק. אנחנו חייבים להישאר עם הראש למעלה למרות ההדחה מליגת האלופות, כי אנחנו לא חדשים בליגה האירופית וברור לנו מה צריך כדי להצליח במפעל הזה", אמר החלוץ.

וואקמה הוסיף: "אנחנו מצפים כבר למשחק הראשון. יש בבית שלנו כמה קבוצות טובות מאוד השנה, אבל הבית הזה קצת יותר מאוזן מאשר אשתקד, אז היינו בבית עם אינטר, סאות'המפטון וספרטה פראג. לכן, אני מאמין שנוכל להתמודד עם היריבות שמחכות לנו. בכל מקרה, אנחנו מוכנים ורוצים להצליח עוד יותר מאשר בעונה שעברה".

החלוץ בן שהר עשוי לשוב לסגל לאחר הפצעיה שעבר, אך גם אם זה יקרה, הוא ימתין ככל הנראה על הספסל ותומאש פקהארט יפתח בחוד, כאשר וואקמה יוצב מאחוריו.

עוד בנושא:

בן שהר יצא עם באר שבע לבית המלון, עשוי להיות בסגל ללוגאנו
שרן ייני התאמן וצפוי לפתוח במכבי תל אביב, גם אלירן עטר בתמונה

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
עוד עונה אירופית ארוכה? וואקמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully