וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתכננת עוד מחטף לברצלונה, חוזהו של מרסלו הוארך

בספרד מדווחים שהבלאנקוס מנסים להחתים מתחת לאפה של בארסה את מקסים לופז הכוכב הצעיר של מארסיי, הברזילאי יישאר עד 2022. ב"מארקה" טוענים שהבאים שיקבלו הארכות חוזה הם בנזמה, איסקו, קרבחאל ונאצ'ו. רודריגו בן ה-17 מגרמיו סיכם על הצטרפותו העתידית

one

אחרי שהקדימה אותה במאבק על רכישתם של תיאו הרננדז ודני סבאיוס, האם ריאל מדריד תגנוב לברצלונה עוד שחקן? בתקשורת הקטלאנית מדווחים היום שהבלאנקוס הצטרפו למירוץ על החתמתו של מקסים לופס, הקשר הצרפתי המוכשר בן ה-19 של מארסיי. ב"ספורט" טוענים שהשחקן מזכיר את אנדרס אינייסטה בסגנון המשחק שלו והקלאסה שלו ובארסה עוקבת אחריו עוד מהעונה שעברה, אך ריאל מדריד זוממת מחטף.

"הוא ילד, אבל זה מרתק לראות אותו משחק, אני מתרשם מהאישיות שלו, הוא רץ הרבה, הוא מקריב את עצמו וזה משתלם לו". כך אמר זידאן על מקסים לופס בחודש מרץ האחרון. הנוכחות של זידאן עשויה להיות יתרון של ריאל מדריד על פני ברצלונה, אך הקטלאנים יכולים להנות מכך שאנדוני זוביזארטה הוא המנהל הטכני של מארסיי וגם מהעובדה שמקסים לופז הוא חבר קרוב של עוסמאן דמבלה הרכש הטרי של ברצלונה. האם הבלאנקוס שוב יקדימו את ברצלונה במאבק על כישרון צעיר? ימים יגידו.

מקסים לופז מארסיי. AP
ריאל וברצלונה נלחמות עליו. מקסים לופז/AP

התאחדות הכדורגל הספרדית אישרה כי מרסלו הושעה משני משחקי ליגה בעקבות הכרטיס האדום שספג במפגש מול לבאנטה. הברזילאי יחמיץ את משחק החוץ מול ריאל סוסיאדד ואת משחק הבית מול בטיס. מספר שעות לאחר מכן, הודיעה ריאל מדריד על הארכת חוזהו של השחקן, שיישאר בברנבאו עד 2022.

על פי "מארקה" מדובר בצעד ראשון של המועדון, שרוצה להאריך את חוזיהם של אנשי המפתח שלו בשבועות הקרובים. הבאים שצפויים לקבל הארכת חוזה הם המאמן זינדין זידאן, קארים בנזמה, איסקו, דני קרבחאל ונאצ'ו. איסקו וקרבחאל ככל הנראה יחתמו עד 2022, בנזמה עד 2021. בכך יבטיחו הבלאנקוס כי כל השלד יישאר (חוזה של כריסטיאנו רונאלדו מסתיים ב-2021, בדומה ללוקאס ואסקס, ואלה של גארת' בייל וטוני קרוס ב-2022. זה של מודריץ' מסתיים ב-2020).

"במארקה" אף מדווחים שריאל סיכמה על צירופו העתידי של רודריגו אנטוניו רודריגס, או "רודריגו", בקיצור, קשר התקפי ברזילאי בן 17 שכבר רשם שתי הופעות בשורות הקבוצה הבוגרת של גרמיו. בדומה לוויניסיוס, שיגיע רק ב-2019, כך גם רודריגו יצטרף רק בעתיד. בימים הקרובים אמורה להיחתם עסקת רכישתו מגרמיו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מרסלו עם קאסמירו ריאל מדריד. רויטרס
רק הצעד הראשון. מרסלו/רויטרס

הלהיט החדש של ריאל מדריד מרקו אסנסיו נותר מחוץ לסגל הבלאנקוס לקראת המשחק מול אפואל ניקוסיה (21:45, ספורט 5) בשלב הבתים של ליגת האלופות בגלל זיהום שנגרם בשעה שניסה לגלח את שערות רגליו.

אתמול אישר מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן במסיבת עיתונאים כי אסנסיו בן ה-21 לא יוכל לשחק וכשנשאל מהי הסיבה לכך השיב "יש לו משהו ברגל". היום דיווחו כלי תקשורת בספרד כי אסנסיו ניסה לגלח את שערות רגליו, נפצע וסובל מזיהומים המקשים עליו את התנועה.

עוד בנושא
היגואין התעמת עם אוהדי ברצלונה, יובנטוס מהללת את מסי ה"חייזר"
מכבי תל אביב המריאה לצ'כיה: "נבנה כאן סגל עמוק לשני מפעלים"
מנצ'סטר יונייטד: פוגבה עלול להיעדר שלושה שבועות, מוריניו ביקר את שחקני

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"יש לו משהו ברגל". אסנסיו/GettyImages

מי שכן יהיה בהרכב הבלאנקוס הערב הוא כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי מרצה עונש השעיה מהליגה הספרדית זכר לתקרית בה דחף את השופט בסופרקופה, אך הוא יכול ליטול חלק במשחקי ליגת האלופות.

זידאן אמר אמש בהתייחס לרונאלדו: "כולכם יודעים טוב מאוד מי זה רונאלדו ומה היא המשמעות שלו עבורנו. אני הייתי מעדיף שהוא תמיד יהיה איתנו. כריסטיאנו לא רק כובש שערים, הוא מנהיג של הקבוצה שיודע להכניס את השחקנים שסביבו לאווירה המתאימה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מניף את חולצתו. GettyImages
"לא רק כובש, גם מנהיג". רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully