וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אם נשחק טוב מול מכבי תל אביב, נבין שאפשר לשאוף לפלייאוף עליון"

11.9.2017 / 8:52

מכבי נתניה חוגגת עוד ניצחון מרשים, הפעם 0:3 על רעננה, וממתינה למבחן הגדול מול סגנית האלופה במחזור הבא. מחמאות לזרים, בקבוצה טוענים: הגיע הזמן שערן לוי ודיא סבע יזומנו לנבחרת

דיא סבע שחקן מכבי נתניה חוגג. מגד גוזני
הגיע הזמן שיזומן לנבחרת? דיא סבע/מגד גוזני

אחרי ה-0:3 המרשים אמש (ראשון) על הפועל רעננה, מדברים במכבי נתניה על המשחק הבא בעוד שבוע מול מכבי תל אביב ככזה שילמד עד כמה הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, יכולה להגיע העונה רחוק. "אם נבוא ונשחק מולם ללא רגשי נחיתות, זה ילמד שמכבי נתניה צריכה להאמין בעצמה ולשאוף לפלייאוף עליון", אמר אחד השחקנים אמש אחרי המשחק. "המשחק מול מכבי תל אביב יהיה מבחן יכולת ואנחנו כבר מחכים לו".

בעלי הקבוצה אייל סגל שוב ביקש לשמור על פרופורציות ואיפוק. "אני לא שוכח מה היה רק לפני שלושה שבועות. לקחנו נקודה יקרה בטרנר במחזור הפתיחה מול הפועל באר שבע וכולם כבר דיברו על כמה שניתן להפועל עכו ובאנו הביתה וסיימנו רק ב-2:2. לכן אני לא יוצא מגדרי. שיחקנו טוב מאוד מול רעננה, אבל החוכמה היא להמשיך. לדעת לשים בצד משחקים טובים כאלה ולהתקדם הלאה".

כבר אמש סיכמו במכבי נתניה עם מכבי תל אביב על מכירת כרטיסים למשחק בעוד שבוע במחיר אחיד של 50 שקל. למרות שהאצטדיון בנתניה עשוי להיות מלא כמעט לחלוטין, במכבי נתניה לא ימהרו לתת מראש למכבי תל אביב את היציעים המזרחיים. מאחר שלמכבי נתניה יש את היכולת למלא את היציעים המערביים וקרוב לוודאי שלפחות 6,000 מאוהדי הקבוצה יגיעו למשחק, הוחלט לאפשר מכירת כרטיסים מדורגת לאוהדי מכבי תל אביב לצד המזרחי כאשר בתחילה יינתן להם רק חלק מסוים מהיציעים ותוך כדי תנועה וביחס לביקוש של אוהדי מכבי נתניה לכרטיסים גם לצד המזרחי, יופשרו עוד כרטיסים לטובת אוהדי מכבי תל אביב.

בכל הקשור לצד המקצועי, בקבוצה היו מאוד מרוצים משובו של ברנקו ורגוץ' להרכב אחרי שעבר ניתוח. הבלם הקרואטי שיחק היטב לצד טים הויבאך ובמכבי נתניה משוכנעים שיש להם צמד בלמים חזק. עלי מוחמד שוב היה מצוין במרכז השדה וניקו אולסק שהחליף את דן גלזר הפצוע ושיחק לצידו חילץ הרבה כדורים. מחמאות רבות הורעפו על ערן לוי ודיא סבע ולדברי גורמים במועדון הגיע הזמן שבנבחרת ישראל יפזלו גם לכיוון השניים, כל שכן אחרי המשחקים האחרונים מול מקדוניה ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully