וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אין קשר למנטליות". אלברמן: "ברור לכולם שאנחנו לא מחוברים"

מאמן מכבי חיפה לא איבד תקווה אחרי ההפסד לעכו אך הודה: "טבעי שלא נהיה יחידה מחוברת אחרי שלושה משחקים". הקשר הוסיף: "זה תהליך". שלומי דורה: "ניצחנו בזכות הלחימה שלנו"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נחפשת פתרונות". לוזון/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו השיגה הערב (ראשון) ניצחון היסטורי 0:2 על מכבי חיפה. זהו הניצחון הראשון בתולדות הפועל עכו על הירוקים בליגה הבכירה. מכבי חיפה מצידה הפסידה בשישה משבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה ובכל ששת ההפסדים היא לא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד.

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון ניסה להסביר את ההפסד ואמר: "להתייאש זה הכי קל ולהוריד את הראש זה הכי פשוט. אנחנו צריכים להישאר יחד ולהתכונן למשחק הבא, אין אופציה אחרת. ידענו שזה משחק שונה, שנצטרך להביא כלים כדי לפרוץ בונקר. הבאנו את קאיו עם הבעיטות מרחוק, ורמוט עם הדריבל, קלאוס שיודע לסיים. לצערנו לא הבאנו את האיכויות שלנו לידי ביטוי ולא יצרנו מצבים. לא כבשנו. שילמנו על טעויות, יש גם ימים כאלה, אבל נתקן ונעשה הכול כדי למצוא את הפתרונות מול ההגנות הצפופות האלה".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:3 את הפועל רעננה
מכבי פתח תקוה: הקשר היווני סוטיריס ניניס חתם לעונה אחת

גל אלברמן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"זה מקום לחוץ". גל אלברמן בסיום/אדריאן הרבשטיין

המאמן המשיך ואמר: "נגד באר שבע היו הרבה יותר שטחים, זה התאים יותר לניקיטה. אין ספק שזו פתיחה מאכזבת, אנחנו שואפים לנצח כל משחק. היום הפסדנו, זה לא טוב, נשתפר במשחק הבא. כל משחק בליגה הזו הוא קשה, נצטרך ללמוד לפרוץ את הסוג הזה של המערכים".

במסיבת העיתונאים הוסיף לוזון: "אין ספק שאנחנו מאוכזבים ושעדיין לא מצאנו את ההרכב הכי טוב ומאוזן למשחקים מהסוג הזה. טבעי שלא נהיה יחידה מחוברת אחרי שלושה משחקים. אין שום קשר למנטליות או לבעיה מנטלית. אנחנו מחויבים ונביא את התוצאות".

שלומי דורה מאמן הפועל עכו חוגג. אדריאן הרבשטיין
"ממחר בבוקר חושבים על אשקלון". שלומי דורה חוגג/אדריאן הרבשטיין

גל אלברמן: "לא הייתי פה בשנים האחרונות אז אני לא יודע מה ההרגשה, אבל אין ספק שזה מקום לחוץ. הביאו אותנו כדי לדעת להתמודד עם הלחץ ולא להפוך את זה לכדור שלג. התוצאות בינתיים הן לא מה שציפינו, אבל יש לנו זמן לשפר ולתקן. ננסה לא ליצור מומנטום שלילי ולהתקדם. אין ספק שבשני המבחנים מול קבוצות שהסתגרו לא מצאנו את הפתרונות, אבל נמשיך לנסות. כולם יודעים שיש לנו הרבה כלים בקבוצה, אנחנו באמת אופטימיים שנמצא את הדרך הנכונה. אני חושב שברור לכולם שכרגע אנחנו לא מספיק מחוברים. זה תהליך שלוקח זמן, יש הרבה שחקנים חדשים. זה לא תירוץ, זו עובדה. אני מאמין ומקווה שנמצא את הפתרונות במשחקים הבאים".

שחקני הפועל עכו חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חיפה אולי מקום לחוץ, הערב עכו היא מקום שמח/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו שלומי דורה היה מרוצה בסיום ואמר: "זה חלק מהמשחק נגד קבוצות כאלו. כדורגל יותר טוב אנחנו לא יכולים למכור. אמרתי לשחקנים שאם נהיה טובים ברצון ולחימה אז זה יהיה טוב. יצאנו מהמינוס ויצאנו לדרך חדשה. אני לא קשור להפועל חיפה, אני בהפועל עכו. השחמה שלי לא קשורה לקבוצות בחיפה אלא רק לעכו. זה ניצחון ראשון של עכו על חיפה בליגת העל ולכן זה משמח. יש לנו לשמוח עד מחר בבוקר. בבוקר מתחילים הכנות לאשקלון. אם נמשיך באותה מוטיבציה אז יהיה לנו טוב".

שחקני הפועל עכו חוגגים, במרכז השוער רם שטראוס. אדריאן הרבשטיין
שחקני עכו חוגגים/אדריאן הרבשטיין

כובש השער הראשון לזכות עכו בן אז'ובל סיכם: "הרגשה נפלאה. אנחנו עובדים קשה כל השבוע ושלומי העמיד אותנו כמו שצריך. באנו צנועים למשחק הזה ואני שמח שהצלחתי לכבוש ושניצחנו. שני השערים היו מדהימים. ראינו הפועל עכו צנועה שתבוא לכל משחק ותעבוד קשה - לא משנה מול מי זה יהיה. לא ייקחו נגדנו נקודות בקלות, במיוחד בבית".

בן אז'ובל שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"לא ייקחו נגדנו נקודות בקלות". אז'ובל/אדריאן הרבשטיין

דודו דהאן, לכאורה לא מעורב בהפועל עכו, עם פוסט חגיגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully