וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הקשר היווני סוטיריס ניניס חתם לעונה אחת

10.9.2017 / 21:00

הזר השישי של המלאבסים: שחקן נבחרת יוון לשעבר, שהרשים באימונים ועבר בדיקות רפואיות, הצטרף באופן רשמי. עלא ג'אפר עשוי להגיע במקום אייל משומר ש"דרש סכומים לא ריאליים"

שחקן פנאתינייקוס סוטיריס ניניס מעל שחקני מכבי תל אביב משה לוגסי ודור מיכה. ברני ארדוב
ידע ימים יפים במגרשי ארצנו. סוטיריס ניניס מול מכבי תל אביב ב-2011/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה החתימה הערב (ראשון) את הקשר היווני סוטיריס ניניס על חוזה לעונה אחת, והוא יהיה הזר השישי של הקבוצה. ניניס בן ה-27 עבר בדיקות רפואיות אחרי שהרשים באימונים, וכאמור חתם באופן רשמי.

ניניס נחשב בעבר ל"שחקן העתיד" של הכדורגל היווני וערך בכורה בפנאתינייקוס כבר בגיל 16. חרף התעניינות של קבוצות גדולות יותר ברחבי היבשת, הוא נשאר בקבוצה היוונית עד 2012, אז עבר לפארמה ללא תמורה. ניניס לא הצליח להותיר חותם בקבוצה האיטלקית ועזב אותה אחרי עונה אחת לפאוק סלוניקי. בהמשך חזר לפנאתינייקוס, הצטרף לשרלרואה הבלגית ובמהלך העונה שעברה עבר למכלן.

באף אחת מהקבוצות שלו בשנים האחרונות ניניס לא הפך לשחקן משפיע כפי שחזו לו כשהיה בן עשרה. קרע ברצועה הצולבת בספטמבר 2011 פוגע בהתקדמות שלו ובעונות האחרונות הוא לא שיחק בצורה סדירה ורצופה לאורך זמן. באף אחת מחמש השנים האחרונות לא שותף ביותר מ-17 משחקי ליגה וכעת הוא מקווה להעלות את הקריירה על המסלול, אולי במכבי פתח תקוה.

ניניס לבש את מדי נבחרת יוון 33 פעמים ואת הבכורה ערך תחת אוטו רהאגל בגיל 18 בלבד. הוא כבש שלושה שערים, אחד מהם שער הניצחון על ישראל במוקדמות יורו 2012 בבלומפילד (ספטמבר 2011, 0:1 ליוון).

סוטיריס ניניס פנאתינייקוס. רויטרס
פציעות רבות בשנים האחרונות. סוטיריס ניניס/רויטרס

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף גם את המגן עלא ג'אפר. השחקן שוחרר בימים האחרונים ממכבי חיפה לאחר שרז מאיר נשאר בסגל וכעת מנסים במועדון להחתימו, לאחר שאופציית אייל משומר ירדה מהפרק. "נפגשנו עם אייל והסכומים שדרש לא ריאלים", אמרו במועדון.

החלוץ גריגורי טאדה לא מרשים בינתיים, אך במועדון מודעים לעובדה שהוא עדיין לא בכושר משחק. הצרפתי שהצטרף כזר החמישי חושר לכושר בהדרגה. אם לא יחול שיפור בשבועות הקרובים במועדון ישקלו להיפרד ממנו. "כשטאדה הגיע ידענו שייקח לו זמן. ניתן לו לחזור בקצב שלו", אמרו.

לקראת בית"ר ירושלים: קובי רפואה תרגל מערך של שלושה בלמים וכולל את תמאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל ועומר דנינו. יובל אבידור יפתח בחוד.

(עדכון ראשון: 9:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully