וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לראשונה בתולדות חמש הליגות הבכירות, אישה שפטה משחק

ביביאנה שטיינהאוס בת ה-38 נכנסה להיסטוריה ועשתה עבודה טובה ב-1:1 בין הרטה ברלין ו-ורדר ברמן. מת'יו לקי כבש להרטה (38), תומאס דילייני השווה (59). שאלקה גברה 1:3 על שטוטגרט

השופטת הגרמניה ביביאנה שטיינהאוס. GettyImages
ספתח לא רע. ביביאנה שטיינהאוס/GettyImages

המחזור השלישי בגרמניה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בזה שכבר הסתיים, הרטה ברלין ו-ורדר ברמן נפרדו ב-1:1, כשרוב העיניים הופנו אל עבר ביביאנה שטיינהאוס - השופטת הראשונה בתולדות הבונדסליגה, וחמש הליגות הבכירות ביבשת. שאלקה עם שש נקודות אחרי 1:3 ביתי על שטוטגרט.

עוד בנושא:

גרמניה: הופנהיים הפתיעה עם 0:2 על באיירן מינכן

seperator

הרטה ברלין - ורדר ברמן 1:1

עם כל הכבוד לנעשה על כר הדשא, מי שהוציאה את המשחק לדרך היא זו שנכנסה לספרי ההיסטוריה של הליגה: בגיל 38, ביביאנה שטיינהאוס הפכה לאישה הראשונה בתולדות חמש הליגות הבכירות באירופה ששופטת משחק בליגה העליונה. שטיינהאוס, בת לשופט כדורגל, שוטרת במקצועה וזוגתו לשעבר של הווארד ווב, עשתה עבודה לא רעה בכלל, בלי החלטות מעוררות מחלוקת לכאן או לכאן.

והיה גם משחק. מת'יו לקי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-38, אחרי טעות בהגנת ברמן, אך תומאס דילייני השווה במבצע אישי יפה, אחרי שהקפיץ לעצמו מהאוויר ובעט פנימה בדקה ה-59. הרטה משיגה נקודה ארבעה ימים לפני שהיא פותחת את דרכה בשלב הבתים בליגה האירופית מול בילבאו, ברמן קטעה רצף של חמישה הפסדי ליגה (כולל העונה שעברה).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
השופטת הגרמניה ביביאנה שטיינהאוס. GettyImages
רוב הזמן גם לא היו ויכוחים/GettyImages
שחקני הרטה ברלין חוגגים. GettyImages
שחקני הרטה חוגגים את הראשון/GettyImages

שאלקה - שטוטגרט 1:3

דומניקו טסדקו בן ה-31 יכול להיות מרוצה ממאזן של 6 מ-9 בפתיחת העונה. המאמן הצעיר של שאלקה ראה את נביל בנטאלב מעלה את המארחת ליתרון עם פנדל בדקה הרביעית, אחרי שהצרפתי אמין האריט הוכשל ברחבה. שדראק אקולו השווה עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-40, אבל הבלם הכובש נאלדו קבע 1:2 בנגיחה בדקה ה-47 ובחלוף דקה האריט בישל באומנות לגידו בורגשטאלר את השלישי.

נביל בנטאלב שחקן שאלקה בועט פנדל. GettyImages
פנדל מוצלח שני העונה. נביל בנטאלב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully