וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים הפתיעה עם 0:2 על באיירן מינכן

האלופה איבדה נקודות ראשונות העונה לאחר שנכנעה לצמד של מארק אות (27, 51). לשמחתה, גם בורוסיה דורטמונד מעדה עם 0:0 בחוץ מול פרייבורג. 10 דקות לטאלב טואטחה בניצחון של פרנקפורט

מארק אות שחקן הופנהיים חוגג. AP
התוצאה של המחזור. אות חוגג על חשבון באיירן/AP

הבונדסליגה שבה בסוף השבוע מפגרת הנבחרות כאשר את התוצאה של המחזור השלישי סיפקה היום (שבת) הופנהיים, עם 0:2 על באיירן מינכן. ר.ב. לייפציג גברה 0:2 על המבורג ואילו בורוסיה דורטמונד מעדה עם 0:0 בחוץ נגד פרייבורג.

seperator

המבורג - ר.ב. לייפציג 2:0

לראשונה אחרי שבע שנים, במהלכן בילתה לא מעט מזמנה בתחתית ואף נמלטה פעמיים מירידת ליגה רק בפלייאוף ההישרדות, המבורג ניצחה את שני משחקי הליגה הראשונה של העונה. כעת הוא נקטע מול סגנית האלופה, שנראתה טוב חמישה ימים לפני הופעת הבכורה שלה בליגת האלופות, מול מונאקו. הכוכב הגדול נאבי קייטה כבש את הראשון בדקה ה-67 עם פצצה אדירה מ-25 מטר לחיבורים והראה מדוע ליברפול שילמה עליו כל כך הרבה כסף, טימו ורנר הכפיל בדקה ה-75, אחרי שפרץ ממרכז המגרש עם מהירות מסחררת.

פרייבורג - דורטמונד 0:0

הקבוצה של פטר בוס איבדה לראשונה נקודות העונה דווקא מול יריבה שצברה רק נקודה בשני המחזורים הראשונים ולמרות שהמארחת שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-27 אחרי הרחקה של יוריק רווה הצרפתי, על סמך החלטה של שופטי המצלמות. מקסימיליאן פיליפ שיחק במדי דורטמונד מול האקסית וגם הגיע להזדמנות מצוינת בדקה ה-64, אך לא הצליח להכריע את המשחק. גם הופעת בכורה של שחקן הרכש החדש אנדריי ירמולנקו כמחליף בדקה ה-79 לא שינתה את התמונה ורצף 12 הניצחונות של דורטמונד מול פרייבורג נעצר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן בורוסיה דורטמונד, פטר בוס. GettyImages
כבר לא מושלם. פטר בוס/GettyImages

בורוסיה מנשנגלאדבך - פרנקפורט 1:0

קווין פרינס בואטנג הכריע את המשחק בשער בדקה ה-13 עם שערו הראשון במדי פרנקפורט והכיבוש הראשון שלו בבונדסליגה מזה שלוש שנים וחצי. טאלב טואטחה נכנס בדקה ה-80 במקומו של יטרו וילמס וסייע לשמור על התוצאה.

וולפסבורג - האנובר 1:1

חלוקת נקודות בין הזאבים לבין האדומים. דניאל דידאבי העלה את וולפסבורג ליתרון בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-52. מרטין הארניק האוסטרי דאג לשוויון בדקה ה-75.

הופנהיים - באיירן מינכן 0:2

הלו"ז המתיש של האלופה, שיכלול שבעה משחקים בקצת יותר משלושה שבועות, התחיל ברגל שמאל והקבוצה של קרלו אנצ'לוטי איבדה את המאזן המושלם שלה בליגה, רגע לפני המפגש מול אנדרלכט בפתיחת ליגת האלופות. דויד אלאבה, שנפצע במשחק הנבחרת, לא שיחק ואילו חאמס רודריגס עלה בדקה ה-78 להופעת בכורה בבונדסליגה במקומו של תומאס מולר, שציין משחק 400 בקריירה. אלא שכל אלה לא עזרו להתמודד מול מארק אות, שכבש צמד. בדקה ה-27 אנדריי קראמריץ' הוציא לו כדור חוץ מהיר שתפס את הגנת באיירן לא מוכנה והוביל לשער קל. שש דקות בתוך המחצית השנייה, בישול יפה של סטיבן זובר הסתיים עם השער השני.

משחקים נוספים:

מיינץ - באייר לברקוזן 1:3
למיינץ: יושינורי מוטו (45), עבדו דיאלו (57), סואט סרדאר (71). ללברקוזן: דומיניק קור (22)

אוגסבורג - קלן 0:3
לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (21, 32 בפנדל ו-90)

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לא ככה הוא רצה לחגוג הופעה 400. מולר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully