וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "בכל שבוע שיעבור, נבין אחד את השני טוב יותר"

9.9.2017 / 20:00

מכבי תל אביב לא הבריקה ב-0:2 על סכנין, המאמן הוסיף: "בעונה שעברה שחקנים פה שותפו בהמון משחקים. ננסה להימנע מזה". ייני הוחלף במחצית, חשש לשבר בזרת. נעים: "הגענו לאותה כמות מצבים"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב (מימין) חוגג עם דור מיכה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניצחחון שני בשלושה משחקים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב אמנם לא הרשימה במשך לא מעט דקות הערב (שבת) במשחק נגד בני סכנין, אבל שני שערים של וידאר קיארטנסון בדקות 59 ו-72 קבעו 0:2 לצהובים והכריעו את ההתמודדות. הצהובים יודעים שהיכולת תצטרך להשתפר, אבל מרוצים מעוד שלוש נקודות.

הקפטן שרן ייני הוחלף בהפסקה בשל מכה חזקה שספג בכף הרגל. במכבי תל אביב ישלחו את הקשר לצילום כדי לשלול את החשש לשבר בזרת.

סלביה פראג, האלופה הצ'כית שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, סיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה בליגה מול סיגמה אולומואוץ. מילאן שקודה כבש לזכות סלביה בדקה התשיעית, אבל וצלאב ימלקה השווה בדקה ה-40. סלביה עדיין ללא הפסד אחרי שישה מחזורים ונמצאת במקום השני עם 12 נקודות, אך מפגרת בשש אחרי ויקטוריה פלזן המוליכה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:2
זר פור יו: דירוג החיזוק הזר של קבוצות ליגת העל
חוסה רודריגס: "בחרתי במכבי תל אביב בגלל סגנון המשחק של קרויף"

ג'ורדי קרויף סיכם: "אנחנו יכולים להיות מאוד מרוצים משלוש הנקודות. נתנו לסכנין הרבה הזדמנויות לבעוט לשער ולא שלטנו מספיק בקצב המשחק, גם אחרי הגול הראשון וגם אחרי השני. כולם עשו את העבודה שלהם, עכשיו יש לנו סגל ברור ומלא ועם כל שבוע שיעבור, נבין אחד את השני טוב יותר. יש לנו סגל טוב. אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו לכאן בקיץ".

על הסגל של הצהובים אמר המאמן: "אם אתה רוצה הרבה שחקנים ולא תשתמש בהם, מה הטעם? כולם יקבלו את ההזדמנות. בעונה שעברה שחקנים פה שיחקו המון משחקים והשנה ננסה להימנע מזה. יש לנו כל מיני כלי נשק, שחקנים שונים, אבל הכי חשוב זה שנשלוט במשחק, נשמור על הכדור ולא נילחץ וננסה לכבוש מהר ובכל הכוח. צריך לאבד פחות כדורים במרכז המגרש".

על חזרתו של אלירן עטר אמר קרויף: "אלירן הוא שחקן קבוצתי. הוא התבגר, יש לו ילדים, זה מצב שונה ממה שהיה לפני כמה שנים. הוא תמיד מסוכן ועם חוש לשערים ואנחנו רוצים שהוא תמיד יהיה מוכן לספק את הסחורה עבורנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחמאות לעטר. קרויף/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

כובש הצמד, וידאר קיארטנסון: "היה משחק קשה, בעיקר במחצית הראשונה. היו לנו בעיות, הם יצרו הזדמנויות במתפרצות ואנחנו לא הגענו למצבים. הם שיחקו טוב, אבל אחרי שכבשנו הגענו לעוד מצבים ובסוף כבשנו גם את השני. הקהל נתן לנו הרבה תמיכה, הרגשנו את זה. אני מתאמן חזק עוד מההכנה לעונה ובינתיים הכל טוב, אני משחק לצד שחקנים טובים שעוזרים לי. אבל יש עוד דרך ארוכה".

מאמן בני סכנין, פליקס נעים: "אני גאה בבחורים, לא התבטלנו. הגענו למצבים כמו שהם הגיעו ובסוף בכדורגל זה ניצול מצבים. התכוננו למשחק, רצינו לעשות הגנה טובה, לצאת למתפרצות ולהביך אותם. במחצית הראשונה זה עבד וכמעט כבשנו. עשינו חילוף התקפי אחרי שספגנו במחצית השנייה ושיחקנו טוב, הגענו למצבים אבל לא הבקענו. קשה להביא חיזוק ראוי. אנחנו עובדים שעות בלילות, רואים שחקנים זרים. נצרף עוד שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully