וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "בחרתי במכבי תל אביב בגלל סגנון המשחק של קרויף"

8.9.2017 / 12:02

הקשר החדש של מכבי תל אביב סיפר לאתר הרשמי: "היו לי הצעות אחרות, אבל הבנתי שננסה לשחק בסגנון משחק ספרדי וזה משך אותי. הגיע הזמן שנזכה בתארים אחרי שנתיים קצת פחות טובות"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: אריאל תמרין

חוסה רודריגס ערך לפני יומיים אימון בכורה במדי מכבי תל אביב וכבר ממתין להופעת הבכורה שלו בקבוצה. הקשר הספרדי בן ה-22 העניק היום (שישי) ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, רגע לפני משחק הליגה מול בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט1).

"האמת שהיו לי מספר הצעות ומיינץ לא הסכימה לכל הצעה", סיפר. "ג'ורדי היה הגורם המכריע בהגעה שלי לכאן, ולא בגלל ההצעה הכספית אלא בגלל הסגנון שמכבי משחקת בו. מהרגע שהגעתי האנשים סיפרו לי שמכבי רוצה לשחק כדורגל ספרדי בזכות ג'ורדי שמנחיל את הפילוסופיה שלו. אני שחקן שאוהב להחזיק בכדור. כשדיברתי עם ג'ורדי הוא הבהיר שאני סוג השחקן שהוא מחפש. וכשאין לי את הכדור אני רץ כדי להשיג אותו. שיחקתי בריאל כשהייתי מאוד צעיר, היו לי מעט דקות אבל משחקים שם השחקנים הטובים בעולם וזאת הייתה התנסות טובה עבורי".

עוד בנושא:

מכת בכורות: סיפורו של חוסה רודריגס, הקשר החדש של מכבי תל אביב
חוסה רודריגס וז'אן סילבן באבן ערכו אימון בכורה במדי מכבי תל אביב

חוסה רודריגס (מימין) עם ז'אן סילבן באבן שחקני מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
הרבה פרצופים חדשים בקרית שלום. רודריגס עם באבן/ניב אהרונסון

רודריגס הוסיף: "זו שנה חשובה מאוד עבורי, שיחקתי בחודשים האחרונים במלאגה. את הכל למועדון, אני אשאיר את כולי על המגרש. אני שחקן יותר טכני מאשר פיזי, אבל בזמן ששיחקתי בגרמניה שיפרתי את המשחק הפיזי שלי. חשוב לי מאוד לשחק כמה שיותר העונה. זאת שנה טובה לזכות באליפות ובגביע אחרי שנתיים שמכבי לא זכתה בתארים. אם נזכה בתארים, אהפוך לשחקן טוב יותר".

רודריגס הושאל בחצי העונה הקודמת ממיינץ למלאגה, ובקיץ חזר לגרמניה, אך לא נמצא בתכניות של הקבוצה. במכבי תל אביב מעריכים שרודריגס יכול לעזור, אך מאחר שהוא לא הירבה לשחק בקבוצות אליהן עבר, רוצים לנקוט במשנה זהירות לגביו. מדובר בקשר שיכול לשחק במגוון של תפקידים כולל בתפקיד הקשר האחורי ואופיו הוורסטילי דחף את ג'ורדי קרויף להתעניין בו יותר וגם לצרפו לשורות המועדון.

רודריגס גדל בריאל מדריד, היה השחקן הצעיר ביותר של הבלאנקוס בליגת האלופות ורשם דקת ליגה אחת בספרד. הוא שיחק גם בגלאטסראיי ודפורטיבו לה קורוניה, ועמדתו הטבעית היא קשר מרכזי, אך הוא תופקד בקבוצותיו גם כפליימייקר וכקשר ימני. רודריגס עבר גם גם בכל הנבחרות הצעירות של ספרד ושימש כקפטן הנבחרת עד גיל 19 ביורו 2013.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בראיון הבכורה של רודריגס לתוכנית המשחק הדיגיטלית באפליקציה הרשמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully