וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים דאנקן מגייס תרומות לשיקום נזקי הוריקן "אירמה" באיי הבתולה

שחקן העבר, יליד האיים, התחייב להעביר 250 אלף דולר ולהשוות תרומות שיגיעו עד מיליון דולר: "כל דולר יילך ישירות לעזור לכוחות בשטח. ברגע שמזג האוויר יאפשר, אשלח מטוס אספקה"

טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. AP
לא שוכח מהיכן הגיע. טים דאנקן/AP

סופת ההוריקן "אירמה" שעושה את דרכה לעבר ארצות הברית וצפויה לפגוע בפלורידה, זרעה חורבן בנתיבה לאורך הקריביים בימים האחרונים והביאה למותם של 23 בני אדם עד כה. אחד המקומות שנפגעו בצורה קשה מההוריקן הוא איי הבתולה, דבר שיליד המקום טים דאנקן התקשה להתעלם ממנו. כוכב ה-NBA לשעבר פרסם טור בפליירס טריביון וקרא לכולם לעזור בשיקום האיים. לדבריו, הוא כבר התחייב לתרום למען המטרה 250 אלף דולר, והבטיח כי ישווה תרומות שיתקבלו עד מיליון דולר.

"אני יודע שלא כולם יכולים לעזור, וזה בסדר", כתב, "אחרי הכול, הרבה מכם הרגע סיימו לעזור לנפגעי הוריקן 'הארבי' והשריפות בחוף המערבי. אבל אם אתם יכולים, זה מה שאני מבטיח: כל דולר שייתרם יילך ישירות לעזור לכוחות שפועלים בשטח. ברגע שמזג האוויר יאפשר, אשלח מטוס אספקה מסן אנטוניו לעיר הגדולה באיי הבתולה. אני כבר עסוק בהרכבת צוות שיעזור לנהל ולתמוך בעבודות השיקום".

דאנקן נודל באיי הבתולה ועבר לארצות הברית כאשר הצטרף למכללת וייק פורסט ב-1993. סטאקי פלסקט, שמייצג את איי הבתולה בקונגרס האמריקאי, סיפר על גודל הנזק: "האיים די הרוסים. בתים עפו באוויר ונתקעו בבתים אחרים".

עוד בנושא

הוריקן "אירמה": תיעוד חדש חושף את ממדי הנזק באיי הבתולה
מקגריידי נכנס להיכל התהילה: "קשה לי להגיד לעצמי שמגיע לי"
סטיב קר: "כולנו הסכמנו פה אחד שחייבים להחתים את עומרי כספי"

  • עוד באותו נושא:
  • טים דאנקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully