וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן מתלהבת מהטריו הקטלני החדש, אמבפה: "נהניתי מאוד"

אלופת צרפת פתחה לראשונה את הליגה עם חמישה ניצחונות רצופים, ילד הפלא הבקיע בבכורה וגם ניימאר וקבאני מצאו את הרשת. אמרי: "צריך לשמור על איזון". וגם: המספרים המדהימים של הטריו

שחקני פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני, ניימאר. רויטרס
מי יעצור אותם? קבאני, אמבפה וניימאר/רויטרס

פתיחת העונה הנהדרת של פריס סן ז'רמן בליגה הצרפתית נמשכה אמש (שישי) עם 1:5 מוחץ נגד מץ, ותרומה מכל חברי הטריו הקטנלי החדש של אירופה - ניימאר וקיליאן אמבפה (בבכורה) כבשו ובישלו, אדינסון קבאני הוסיף צמד ולקראת הסיום גם לוקאס הצטרף לחגיגה. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שפ.ס.ז' פותחת את העונה עם חמישה ניצחונות בחמשת המחזורים הראשונים, ואם הטריו שלה ימשיך כך קשה לראות מי יכול לעצור אותה בצרפת, ואפילו באירופה.

עוד בנושא

צרפת: אמבפה, ניימאר וקבאני כבשו, 1:5 לפריס סן ז'רמן על מץ
גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 בהמבורג, שער ענק לנאבי קייטה
ליגיונרים: 26 דקות למרואן קבהא ב-0:0 של מאריבור

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
"תמיד רציתי לשחק עם כאלה שחקנים". קיליאן אמבפה/רויטרס

התגובות

יונאי אמרי: "במחצית הראשונה שלטנו במשחק והגענו לחמישה-שישה מצבים לשער. אחר כך היינו צריכים לעבוד ביעילות כי גם מץ הגיעה למצבים. במחצית השנייה לא פתחנו טוב וספגנו מטעות שלנו. ההרחקה שלהם עזרה לנו, אבל בכל מקרה אני חושב שהגיע לנו לנצח. נמשיך לעבוד צעד אחר צעד. יש לנו דרך וסגנון משלנו. השיטה חשובה וזה התפקיד שלי לשמור על האיזון בין ההתקפה להגנה. יחד עם כישרון אישי של השחקנים, אנחנו זקוקים גם למשמעת. אני חושב ששחקנים טובים אוהבים לשחק עם שחקנים טובים אחרים. אמבפה התחיל טוב, השחקנים מרוצים".

קיליאן אמבפה: "הבקעתי שער נחמד. רציתי למסור לניימאר, המגן הפריע והגבתי מהר יותר ממנו כדי לבעוט ולהבקיע. תמיד רציתי לשחק עם שחקנים נהדרים כאלה, ועכשיו יש לי הזדמנות לשחק עם הכי טובים בצרפת, ואולי באירופה. אני מנסה ללמוד איך לשחק איתם. ההרחקה? לא ראיתי אותו מגיע, הוא תיקל אותי ואני לא יודע אם זה היה שווה אדום. אני לא מאשים אותו, זה היה ברוח המשחק. אני רק רוצה לשחק. נהניתי מאוד".

אדינסון קבאני: "שיחקנו טוב מאוד, היינו הרבה יותר טובים. אחרי ההרחקה היה להם הרבה יותר קשה אבל בכל מקרה עשינו משחק מצוין. צמד? אני רק עושה את העבודה שלי. זה מה שאני צריך לתת לקבוצה ואני מקווה להמשיך ככה. ניימאר ואמבפה? הם שחקנים נהדרים, כל הזמן עושים תנועה, מקווה שנעשה עונה גדולה ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מספרי הטריו

* קבאני הוא הראשון להבקיע בחמשת המחזורים הראשונים בצרפת מאז סילבן וילטורד עשה זאת במדי בורדו ב-1998/99. יש לאורוגוואי 15 שערים ב-13 משחקי הליגה האחרונים.

* קבאני כבש 24 שערים ב-2017, רק ליאונל מסי (27) כבש יותר בחמש הליגות הבכירות.

* זו הפעם העשרים שקבאני כובש לפחות צמד (17 צמדים, שני שלושערים ורביעייה) מאז הגיע לפ.ס.ז' ב-2013.

* ניימאר כבש ובישל בשלושה מארבעת משחקיו הראשונים בצרפת, אותה כמות כמו ב-47 משחקי הליגה הקודמים שלו.

* ניימאר בישל ארבעה שערים עד כה העונה והוא מלך הבישולים של הליגה. בסך הכול היה מעורב בשמונה שערים (ארבעה כיבושים).

* קיליאן אמבפה הבקיע כבר בבעיטה הראשונה שלו למסגרת במדי פ.ס. ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully