וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אסטבן קמביאסו פרש מכדורגל ומתכוון להפוך למנהל מקצועי

חוזהו של הקשר הארגנטינאי בן ה-37 באולימפיאקוס הסתיים לפני כחודשיים, ולאחר שהשלים קורס באימון החליט לתלות את הנעליים וללכת לעבר האתגר הבא. זכה בליגת האלופות עם אינטר ב-2010

שחקן אינטר אסטבן קמביאסו. GettyImages
סוף עידן. אסטבן קמביאסו/GettyImages

בארגנטינה מדווחים היום (שישי) כי אסטבן קמביאסו פרש ממשחק פעיל. הקשר הארגנטינאי בן ה-37, שזכור בעיקר מימיו המוצלחים בריאל מדריד ובאינטר, שיחק בשתי העונות החולפות באולימפיאקוס. חוזהו בקבוצה היוונית הסתיים לפני כחודשיים, וכעת החליט לתלות את הנעליים ולהתמקד בקריירה הבאה שלו כמנהל מקצועי.

עוד בנושא

נשיא הליגה הספרדית: "שוקלים לקיים משחקי ליגה מחוץ לספרד"
היסטוריה בגרמניה: אישה תהיה השופטת הראשית במשחק בונדסליגה
דיווח: קוטיניו מתכנן להחרים את משחקי ליברפול בליגת האלופות

שחקן נבחרת ארגנטינה אסטבן קמביאסו. GettyImages
חוגג את השער ההוא, נגד סרביה. קמביאסו בנבחרת/GettyImages

קמביאסו סיים לאחרונה קורס בבית ספר לאימון, וכעת הוא מוסמך לאמן קבוצות נוער או לשמש כעוזר בקבוצות בוגרים. עם זאת, התקשורת היוונית משוכנעת שהכיוון של קמביאסו הוא לא לקווים, אלא ליציע, וכי הוא רוצה לשמש בעתיד כמנהל מקצועי.

קמביאסו גדל בארחנטינוס ג'וניורס, וכבר בגיל 16 הצטרף למחלקת הנוער של ריאל מדריד. שנתיים לאחר מכן הוא שב למולדתו, ושיחק במדי אינדפנדיינטה וריבר פלייט. ב-2002 שב לבלאנקוס לקדנציה נוספת, במהלכה זכה באליפות ספרד. משם הוא עבר לאינטר, שם בילה עשר עונות נהדרות. הוא כבש במדי הנראזורי 41 שערים ה-315 הופעות, זכה בחמש אליפויות איטליה ובליגת האלופות, תחת ז'וזה מוריניו ב-2010. בהמשך עבר ללסטר סיטי, משם המשיך לאולימפיאקוס במדי זכה בשתי אליפויות יוון.

גם בנבחרת ארגנטינה היה שחקן משמעותי לאורך שנים ארוכות. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בשנת 2000, ובמונדיאל 2006 הבקיע את אחד משערי הטורניר, כאשר סיים התקפה מרהיבה שכללה 24 מסירות ברשת נגד סרביה. בסך הכל, קמסיאסו לבש את מדי האלביסלסטה 52 פעמים, וכבש חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully