וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוטיניו מתכנן להחרים את משחקי ליברפול בליגת האלופות

התרגיל המסריח של קוטיניו? ב"ספורט" טוענים שהברזילאי מתכנן מעין שביתה איטלקית שתגרום לקבוצתו למכור אותו לברצלונה בינואר ותאפשר לו לשחק עמה בשלבי הנוקאאוט של המפעל ב-2018

one

הנהלת ברצלונה ספגה הרבה מאוד ביקורת על כך שהיא כשלה ברכישתו של פיליפה קוטיניו, כוכבה הברזילאי של ליברפול. אולם, ייתכן מאוד שהברזילאי כן יעבור לקטלאנים עם פתיחת החלון המחודשת בינואר. ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שקוטיניו, שחושק מאוד במעבר לקאמפ נואו, מתכנן מעין שביתה איטלקית והוא יסרב לשחק עם ליברפול בליגת האלופות, זאת על מנת להגביר את הלחץ על המועדון לשחרר אותו וגם כדי שיוכל לשחק במפעל עם ברצלונה ב-2018 אחרי המעבר שלו, אם וכאשר.

עוד בנושא:

דיווחים בספרד: אנדרס אינייסטה מסרב לחתום על חוזה חדש בברצלונה
ברתומאו ביקר, ניימאר ענה: "נשיא ברצלונה הוא בדיחה אחת גדולה"

שחקן נבחרת ברזיל פיליפה קוטיניו. רויטרס
הסאגה שלא נגמרת. קוטיניו/רויטרס

כזכור, ליברפול סירבה ארבע פעמים להצעות של ברצלונה, כאשר האחרונה שבהן מוערכת בכ-160 מיליון יורו כולל בונוסים. קוטיניו, שעדיין לא לבש את מדי ליברפול, נכלל בסגל הקבוצה למפעל היוקרתי, אך בספרד מאמינים שסירובו לשחק במפעל היוקרתי ייאלץ את יורגן קלופ לוותר על שירותיו בינואר. אגב, השחקן לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק המסקרן מחר מול מנצ'סטר סיטי, כאשר קלופ טוען שהוא עדיין לא מוכן לשחק אחרי מה שעבר עליו בקיץ.

אפרופו חלון ההעברות, ב"אל מונדו" טוענים שברצלונה ויתרה על האפשרות להחתים את יוליאן דראקסלר, שחקנה של פריס סן ז'רמן ונבחרת גרמניה הקיץ. על פי הדיווח סוכנו של הגרמני רוג'ר וויטמן טס פעמיים לברצלונה והציע את השחקן לרוברט פרננדס המנהל הטכני של הקבוצה, אך נדחה בנימוס כאשר המועדון העדיף להתמקד בניסיון להחתים את פיליפה קוטיניו ואנחל די מריה, חברו של דראקסלר לפריס, מהלך שספג הרבה מאוד ביקורת ובסופו של דבר לא צלח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully