וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה יהיה בסגל מכבי תל אביב, ספאחיה: "שחקן מאוד מוכשר"

7.9.2017 / 18:54

הצהובים הודיעו כי הגארד בן ה-16 וחצי, שכיכב באליפות הקיץ לקאדטים הקיץ, מצטרף לסגל הרחב, והוא עשוי להפוך לשחקן הצעיר אי פעם ששיחק בקבוצה. אשתקד, הוביל את קבוצת הנערים לדאבל

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כישרון גדול. דני אבדיה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) באופן רשמי כי דני אבדיה מצטרף לסגל הרחב של הקבוצה, וישתלב בקבוצת הבוגרים במקביל להישארותו בקבוצת הנוער. הגארד בן ה-16.5 (2.00 מטר), בנו של שחקן העבר זופי אבדיה ובעל אזרחות סרבית, כיכב הקיץ במדי נבחרת הקאדטים של ישראל, והלהיב את את אנשי הכדורסל בארץ והן פרשנים מרחבי העולם. הוא העמיד ממוצעים של 15.3 נקודות, 12.6 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים, 2.1 חטיפות וחסימה למשחק, וסיים את הטורניר עם מדד היעילות הגבוה ביותר. בעונה שעברה הוא הוליך את קבוצת הנערים של הצהובים לזכייה בדאבל. אם ישחק העונה במדי הקבוצה הבוגרת, יהפוך לצעיר בתולדות המועדון שעושה זאת.

מאמן הקבוצה, נבן פסאחיה, הגיב על צירופו של הכישרון הצעיר לסגל: "דני שחקן צעיר ומאוד מוכשר, וחשוב לציין שהתרשמתי לטובה גם מהאופי שלו. אני בטוח שההצטרפות שלו בגיל כה צעיר לאימונים ומשחקים עם הקבוצה הבוגרת תעזור לו מאוד ותפתח אותו עוד יותר".

הקבוצה תערוך משחק אימון ראשון העונה ביום שבת, כאשר תתארח אצל הפועל אילת. לקראת המשחק חולקו מספרי החולצות לשחקני הסגל, שרובם הצטרפו לקבוצה הקיץ. בין המספרים החדשים: נוריס קול ישחק עם המספר 30, דשון תומאס 1, כארם משעור 4, ארט פראחוסקי 45, ג'ונה בולדן 43, פייר ג'קסון 55, איתי שגב 18 ויובל זוסמן ילבש את החולצה מספר 50. אלכס טיוס יחזור למספר שליווה אותו בקדנציה בקודמת אצל הצהובים, 9.

עוד בנושא

היהלום שבכתר: דני אבדיה מעמיד את מכבי תל אביב והכדורסל הישראלי במבחן
"דני אבדיה אחד הכשרונות הכי מעניינים באליפות אירופה לקדטים"
ב-ESPN משבחים את דני אבדיה: "אחד הצעירים הכי מיוחדים באירופה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully