וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגן יוחננוב: "אפשר לשנות את המפעל ל"גביע הזרים של הליגה"

7.9.2017 / 15:42

יו"ר מנהלת הליגה הלאומית הגיב לתוכניות איגוד הכדורסל ומנהלת ליגת העל לבניית תוכנית לגביע המדינה ללא קבוצות הלאומית: "סמוך ובטוח שכבוד נשיא המדינה ושרת התרבות והספורט לא יאפשרו לקיים את גביע המדינה ללא שחקנים ישראלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגן יוחננוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשי הליגה הלאומית בכדורסל קראו אתמול (רביעי) את כוונות איגוד הכדורסל ומנהלת ליגת העל לבנות תוכנית משחקים לגביע המדינה בלעדיהם, וזעמו על כך. כזכור, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית עוגן יוחננוב שלח לפני כשלושה שבועות מכתב לשרה מירי רגב בה הודיע כי קבוצות הלאומית לא יופיעו למשחקי הגביע אם דרישתם לשתי עולות מהלאומית ושתי יורדות מליגת העל לא תתקבל. בינתיים בליגת העל ובאיגוד מתכוננים לאי ההגעה, והחליטו לבנות תוכנית שפורסמה אתמול בוואלה! ספורט.

יוחננוב פרסם היום תגובה חריפה לידיעה: "במידה ואלו כוונות האיגוד, אפשר לשנות את שם מפעל הכדורסל היוקרתי ביותר של המדינה ל"גביע הזרים של הליגה". שוב ושוב אנו מדגישים בפני האיגוד כי הגוף שבאמת דואג לשחקן הישראלי ולקידומו בענף הינו הליגה הלאומית והיא בלבד. טורניר שיתקיים ללא הלאומית הוא טורניר ללא די שחקנים ישראלים, ללא ייצוג של הפריפריה וככזה הוא יפגע בענף כולו קשות".

עוד הוסיף יוחננוב כי: "יחד עם קבוצות הליגה נמשיך במאבק בלתי מתפשר למען השחקן הישראלי, למען בני הנוער הגדלים אצלנו ולמען ענף הכדורסל בכלל והליגה בפרט. ליגת העל אינה מועדון סגור ומי שמנסה להפוך אותה לכזו מונע מאינטרסים בלבד. אינטרסים שאינם תואמים לערכים עליהם בנויה הליגה שלנו. אני סמוך ובטוח שכבוד נשיא המדינה ושרת התרבות והספורט לא יאפשרו לקיים את גביע המדינה בכדורסל ללא שחקנים ישראלים וללא הליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully