וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית חדשה לגביע המדינה לא תכלול את קבוצות הלאומית

6.9.2017 / 16:53

בעקבות איום קבוצות הלאומית להשבית את משחקי הגביע, החליטו באיגוד הכדורסל בשיתוף עם קבוצות ליגת העל להשיב מלחמה ועובדים על תוכנית חדשה שבה המשחקים ייקבעו לפי המיקום בליגה

לפני קצת יותר משלושה שבועות הפתיעו ראשי קבוצות הליגה הלאומית כשהודיעו דרך מכתב שיצא בין היתר לשרת הספורט מירי רגב כי אם לא תתקבל דרישתם לשתי עולות ושתי יורדות החל מהעונה הבאה, הם לא יופיעו למשחקי גביע המדינה. כזכור, מספר ימים לפני כן הוגרלו משחקי סיבוב א' בגביע שעתידים להתרחש באמצע אוקטובר, וכעת הם נמצאים בספק רב.

לוואלה! ספורט נודע כי באיגוד הכדורסל בשיתוף קבוצות ליגת העל לא מתכוונים להשאר אדישים לאיומי קבוצות הלאומית וכבר עובדים על לוח חליפי למשחקי הגביע, כשלראשונה הוא יתקיים ללא קבוצות הליגה השנייה. על פי הלוח המסתמן, ארבע הקבוצות שהעפילו אשתקד לחצי גמר גביע המדינה - מכבי אשדוד/באר טוביה, הפועל חולון, מכבי תל אביב והפועל ירושלים, יעפילו אוטומטית לשלב רבע הגמר, ואילו שמונה הקבוצות הנוספות בליגת העל ישחקו סיבוב נוסף, שיקבע מי יהיו הארבע שיצטרפו לרבע הגמר.

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. מגד גוזני
לא נותר אדיש לאיומים. עמירם הלוי/מגד גוזני

ואיך יקבעו המשחקים? בתאריך מסוים שיקבע מראש תתקיים חלוקת המשחקים. לפי התוכנית יוצאו ארבע הקבוצות שכבר העפילו לרבע הגמר מהחישוב, והראשונה בליגת שמונה הקבוצות שתשארנה תפגוש את השמינית, השנייה את השביעית, השלישית את השישית והרביעית את החמישית. המשחקים אמורים להתקיים בביתן של הקבוצות בעלות הדירוג הגבוה יותר.

החל משלב חצי גמר הגביע המשחקים ייערכו באולם נייטרלי, כשהאפשרויות העומדות על הפרק הן הארנה בירושלים ויד אליהו. כזכור, בשנה שעברה הודיעה ועדה מיוחדת שהקימה הממשלה שגופים שלא יקיימו את משחקי הגמר שלהם בירושלים, עשויים להפגע תקציבית, ולאחר מכן נקבע כי גמרי הגביע בכדורגל וכדורסל ייערכו בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully