וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עופר ורטה סיכם, צפוי לחתום בימים הקרובים

7.9.2017 / 14:38

אחרי החלפת טיוטות החוזה בין הצדדים, המגן הימני סגר את תנאיו ויצטרף לקבוצה אחרי שתי עונות בהפועל תל אביב. ורטה שגדל במ.ס אשדוד, אמור לחזק את ההגנה של גיל לבנדה ואלי כהן

שחקן הפועל תל אביב, עופר ורטה. יוסי ציפקיס
מאדום לצהוב שחור. עופר ורטה/יוסי ציפקיס

עופר ורטה סיכם בבית"ר ירושלים. נציגי השחקן כבר החליפו טיוטות חוזה עם אנשי המועדון וההערכות הן שהוא יחתום בימים הקרובים. ורטה צפוי להצטרף לשון גולדברג המגן השמאלי שהושאל מכבי תל אביב לפני שלושה ימים ויעבה את חוליית ההגנה של הקבוצה שכוללת גם את טל כחילה, מרסל הייסטר, חן דילמוני, אנטואן קונטה ומיקי סירושטיין.

ורטה גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושיחק בקבוצה הבוגרת מ-2009 עד שירד עמה לליגה הלאומית ב-2015. ביולי 2015 ורטה הצטרף להפועל תל אביב ושיחק במדיה שתי עונות, כאשר בעונה החולפת הוא איבד את מקומו בהרכב. באוקטובר 2012 ורטה זומן לסגל נבחרת ישראל על ידי אלי גוטמן, אך לא שותף במשחק רשמי.

שחקני הקבוצה זכו למנוחה היום (חמישי) ומחר כל חברי הסגל אמורים לחזור מהנבחרות השונות. עדיין לא ברור אם יבוצעו שינויים בהרכב במשחק נגד מכבי פתח תקוה ונראה שההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם ביום ראשון. בשלב זה עומדת להיות מלחמה גדולה על מקום ב-18 שיתלבשו למשחקים ובבית"ר לוקחים בחשבון כי יהיו לא מעט שחקנים מאוכזבים בכל שבוע.

ביום שלישי הבא (19.09) תערוך הקבוצה את טקס הרמת הכוסית המסורתית שלה לקראת ראש השנה. האירוע ייערך במעמד ראש העיר ניר ברקת במתחם האימונים בית וגן.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully