וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "פרשת הצ'צ'נים עשתה רע לכולם, גם אותי הפילו בפח"

5.9.2017 / 18:32

השריף חוזר לבית"ר ירושלים ואומר: "גם אותי הפילו בפח בחלק מהדברים, אבל אני לא אחד שיבוא ויפתח פה על אחרים". על ציפיות: "המועדון חייב לכוון לתארים ולא לשום דבר אחר"

אלי כהן באימון בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
השריף חזר לעיירה/נועם מושקוביץ

ארבע וחצי שנים לאחר פרשת הצ'צ'נים אלי כהן "השריף" חוזר לבית"ר ירושלים. כהן מונה לתפקיד היועץ המקצועי, אך כבר באימונים הראשונים ניתן לראות כי הוא לוקח סמכויות נרחבות, מעביר אימונים ויורד עד לפרטים הכי קטנים. כשאלי אוחנה הביא אותו, הוא אמר לאנשי המועדון: "אלי כהן כאן אז אני יכול להיות שקט שכל הנושא המקצועי בשליטה מלאה".

עוד בנושא:
אלי כהן מונה ליועץ המקצועי של בית"ר ירושלים

כהן סיפר היום על ההגעה לבית"ר: "כבר החלטתי לפני שנה וחצי שלקבוצות קטנות לא אלך ודחיתי הצעות. ידעתי שאם יהיה משהו שיחזיר אותי זו הצעה מבית"ר או מהקבוצות הגדולות. באיזשהו מקום עשינו כאן משהו לפני ארבע שנים, בנינו יסודות שהיו אמורים להחזיק את בית"ר ולהוביל אותה לתארים, אך קרה מה שקרה והכול נהרס. עכשיו ננסה לעשות את זה מחדש, המועדון הזה חייב לכוון לתארים ולא לשום דבר אחר למרות הפערים הכלכליים".

כשכהן מדבר על כך שהכול נהרס הוא מתכוון לפרשת הצ'צ'נים, אליה הוא לא מוכן לחזור: "אני שם אותה מאחוריי. מעדיף כמה שפחות לדבר עליה. זה לא עשה טוב לאף אחד, כולם נפגעו - אני באופן אישי, המועדון, האוהדים, השם של בית"ר. יש הרבה דברים שאנשים לא יודעים, גם אותי הפילו בפח בחלק מהדברים, אבל אני לא אחד שיבוא ויפתח פה על אחרים, יש לי כבוד לאנשים גם אם אני זה שצריך לספוג. בסופו של דבר בית"ר התחשלה מאז, והיום היא חזקה וחסינה יותר ובאופן אישי אני חוזר לקחת את מה שלקחו לי, לנסות לעזור לבית"ר להיות קבוצה שלוקחת תארים".

על סגל השחקנים אמר: "יש לנו להשלים עוד שחקן אחד או שניים, אך אני מרוצה. יש הרבה עבודה וזה לא יהיה פשוט, אך אם אנחנו באמת רוצים להתמודד על תארים נצטרך להקיז דם ולצמצם את הפערים הכלכליים בעזרת הטירוף של המועדון והדחיפה של הקהל. במשחק האחרון במושבה אזלו הכרטיסים וגם במשחק הקרוב שהוא משחק חוץ יאזלו הכרטיסים, הקהל של בית"ר מרגיש שמשהו טוב יכול לקרות ובשביל זה אני כאן".

על האוהדים שגידפו אותו באימון הפתיחה וביקשו שיתנצל אמר: "אני שם את זה מאחוריי ולא נכנס לזה. אני מקבל עשרות ומאות הודעות תמיכה ושביעות רצון של אוהדים שהגעתי. גם את אלה שכועסים אני אוהב, בסופו של דבר בית"ר מעל הכול וכולם צריכים להתאחד סביב ההצלחה שלה".

כשנשאל האם שוחח עם אלי טביב אמר כהן: "לא, הכול נעשה מול אלי אוחנה. אני בטוח שההגעה שלי היא גם על דעתו של בעל הבית. אני עוד לא החלטתי אם אשב ביציע או על הספסל, כרגע הכיוון שלי הוא לראות את הקבוצה מהצד ולאט לאט להתקדם. אנחנו צוות אחד גדול, גם עם גיל לבנדה וגם עם אלי אוחנה שעוזר המון. בסופו של יום נימדד בתוצאות ולא בשום דבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully