וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן מונה ליועץ המקצועי של בית"ר ירושלים: "המועדון יקר לליבי"

3.9.2017 / 11:50

השריף בן ה-66 חוזר לקבוצה מהבירה כיועץ מקצועי לאחר שסיכם את תנאיו לעונה הקרובה ויגיע בצהריים לבית וגן. כהן: "ברגע שאלי אוחנה הסמל הגדול ביותר של בית"ר פונה אליך אתה לא שואל שאלות"

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חוזר לירושלים. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן מצטרף לצוות המקצועי של בית"ר ירושלים. לאחר מספר ימים של שיחות בין המאמן הוותיק לאלי אוחנה הגיעו השניים לסיכום, והמועדון מהבירה הודיע היום (ראשון) באופן רשמי על צירופו לקדנציה רביעית בקבוצה כיועץ המקצועי החדש. השריף, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לקבל סמכויות מקצועיות נרחבות, כאשר בין השאר הוא אמור לקחת חלק גם בתחומי הסקאוטינג והנוער. הוא יגיע לאימון הקבוצה אחר הצהריים, ולאחר מכן להתחיל בעבודתו לצד המאמן גילי לבנדה.

אלי כהן אמר עם מינויו לאתר הרשמי: "ברגע שאלי אוחנה, הסמל הגדול ביותר של בית"ר ירושלים והכדורגל הישראלי פונה אליך לבוא ולעזור לבית"ר, אתה לא שואל שאלות, אתה קודם כל מתייצב וזה מה שעשיתי. מאז ומתמיד המועדון הזה היה יקר לליבי ולא בכדי שרתתי את המועדון בשלוש קדנציות. אני לא מכיר הרבה אנשי מקצוע בכדורגל הישראלי המגיעים לקדנציה רביעית במועדון ובמיוחד במקום כמו בית"ר ירושלים שהוא מהגדולים והמפוארים בכדורגל הישראלי - מועדון שהוא בית עבורי".

עוד בנושא

לפרסום הראשוני על מועמדותו של אלי כהן לבית"ר ירושלים
פרשת סרט הקפטן: אלישע לוי שוחח עם זהבי ועיני. בן חיים ובניון יחלקו את הסרט
בוקר טוב ישראל! יוסיפוביץ על השפל הגדול של הנבחרת והאקט הלא-מפתיע של זהבי

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ישתף פעולה עם אלי כהן. אלי אוחנה/קובי אליהו

השריף בן ה-66 כבר אימן בעבר בבית"ר ירושלים בשלוש קדנציות. הראשונה בשנות ה-90, אז זכה עם הקבוצה באליפות בעונת 1996/97. השנייה הייתה ב-2003, אז השאיר את הקבוצה בליגה ועזב בעונה לאחר מכן וחזר שוב ב-2013, בעונה שזכורה בעיקר בשל פרשת הצ'צנים - הקבוצה הגיעה אז עד למקום השלישי בטבלה אך לאחר הבאתם של שני השחקנין הצ'צ'נים ומרד הקהל היא התדרדרה ונשארה בליגה רק במחזור האחרון. תפקידו האחרון היה מאמן הפועל תל אביב, בשנת 2015.

כהן, כדורגלן בעברו, שיחק במכבי רמת עמידר ושמשון תל אביב והחל לאמן בשנת 1987 את מכבי רמת עמידר. מאז, הוא זכה לאמן בלא מעט קבוצות בכדורגל הישראלי: הפועל חדרה, מכבי הרצליה, עירוני ראשון לציון, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בני יהודה עירוני קרית שמונה וכאמור, בית"ר ירושלים, בה אימן יותר פעמים מכל קבוצה אחרת. מלבד האליפות בבירה, זכה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב ב-1998/99.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully