וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה ויזנטל עוזב את מכבי תל אביב

6.9.2017 / 17:09

היועץ הבכיר עליו הכריז המועדון עוזב לאחר שהבין, כמו המנכ"ל חגי בדש, שראשי הקבוצה לא ששים לערוך שינויים בארגון. הצהובים הודיעו: "תקופת הייעוץ הסתיימה, פועלים על פי המלצותיו"

יונה ויזנטל. רפי דלויה
עוזב את מכבי תל אביב. יונה ויזנטל/רפי דלויה

יונה ויזנטל, ששימש כיועץ מיוחד להנהלה ולבעלים במועדון הכדורסל של מכבי תל אביב, עוזב את המועדון. ויזנטל (55) הגיע מראש לארבעה חודשים, כך שלא היתה כאן שבירת חוזה, והדברים נעשו ברוח טובה, אבל גם במקרה מדובר באיש ניהול שניסה להוביל לשינוים בארגון ונתקל בחוסר רצון מצד הבוסים הקבועים של מכבי תל אביב.

ויזנטל, כאמור, הגיע למכבי תל אביב על תקן יועץ לארבעה חודשים, אבל הקשר לא נמשך גם כי הוא הרגיש כמו המנכ"ל הקודם חגי בדש, שאין רצון אמיתי מצד מנהלי מכבי תל אביב להוביל לשינוי בארגון. בהודעה שפרסמה מכבי תל אביב עם בואו נאמר כי ויזנטל "יעסוק בבניית תכניות עבודה לעתיד ויעזור בהתנהלות התקשורתית והשיווקית של המועדון". לאחר המינוי נשמעו הערכות שונות לפיהן ויזנטל עשוי להתמנות בסופו של דבר למנכ"ל המועדון, אך בסופו של הדברים לא נולד מזה קשר לטווח ארוך, מאותן סיבות שחגי בדש עזב אחרי פחות מעונה. ויזנטל אמר בתגובה: "מראש באתי רק לארבעה חודשים"

ממכבי תל אביב נמסר: "יונה ויזנטל סיים את תקופת הסכם הייעוץ שלו במכבי תל אביב וימשיך לעיסוקיו האחרים. תקופת הייעוץ שהוגדרה מראש הסתיימה, ומכבי תל אביב כבר פועלת על פי המלצותיו. אנו מודים לו על שירותיו הטובים. ויזנטל הגיע כיועץ לבעלים במטרה לתרום מהידע שלו בנוגע לשינויים ארגוניים ומבניים במועדון. לאחר תקופה בה למד את המערכת, ויזנטל מסר את חוות דעתו בפני הבעלים על המצב הארגוני והשינויים שיש לבצע".

ויזנטל שימש בעברו כסמנכ"ל תוכן בחברת yes והעורך הראשי של רשות השידור והוא נחשב לאחד מאנשי התוכן הבולטים בישראל ועבד בעבר גם בוואלה.


עוד בנושא:

דאגה במכבי תל אביב בעקבות התנהגותו של דיאנדרה קיין
דיוויד בלאט: "אנשי מכבי תל אביב עשו נכון כשהחליפו את כל הסגל"
בודנהולצר ביקר באימון מכבי תל אביב: "היה קשה לאבד את ספאחיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully