וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי תל אביב בעקבות התנהגותו של דיאנדרה קיין

5.9.2017 / 6:42

הבעיות המשמעתיות כבר החלו? הגארד החדש איחר למספר אימונים וננזף על ידי הצוות המקצועי, בקבוצה מודאגים: "הגישה חשובה במיוחד העונה". במועדון הגיבו: "לא היו בעיות משמעת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

רק לפני ימים בודדים החלה מכבי תל אביב את אימוניה לקראת העונה שבפתח, אולם כבר כעת לא שקט בקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי דיאנדרה קיין, שחקנה של הקבוצה, איחר למספר אימונים, מה שעורר את זעמם של המאמן נבן ספאחיה ושאר הצוות המקצועי. בעקבות האיחורים, השחקן נלקח לשיחה, ננזף והוזהר על ידי המועדון שדרש ממנו לשנות גישה.

גם בקדנציה הקודמת של קיין בישראל, במדי הפועל אילת בעונת 2015/16, היה מעורב הגארד בתקריות משמעתיות. הוא אף לקח חלק בתגרה במועדון מקומי עם חבורת נערים ונעצר על ידי המשטרה.

"הגישה של השחקנים חשובה, בטח לאחר השנה שעברה", הסבירו במכבי תל אביב לאור הבעיות שהתגלו סביב קיין בשבוע האחרון. "לפני תחילת האימונים אף התקיימה פגישה בביתו של אוד רקאנטי ודיברו על המסורת של הקבוצה. השחקנים מודעים שחשובה לנו מאוד התנהגות ראויה".

תגובת מכבי תל אביב: "מדובר במידע שגוי ומטעה. קיין לא איחר לאימונים ולא ננזף, ולא היו שום בעיות משמעת איתו או עם שחקנים אחרים. כולם הגיעו לאימונים בגישה מצוינת ועם המון אנרגיות ומוטיבציה".

עוד בנושא:

דיוויד בלאט: "אנשי מכבי תל אביב עשו נכון כשהחליפו את כל הסגל"
בודנהולצר ביקר באימון מכבי תל אביב: "היה קשה לאבד את ספאחיה"

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב עם המאמן נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
פתח את הקדנציה במכבי תל אביב ברגל שמאל. קיין עם ספאחיה/יוסי ציפקיס

הקבוצה תצא היום (שלישי) לאילת לשבוע של מחנה אימונים, במהלכו תקיים גם שני משחקי הכנה ראשונים נגד הפועל אילת, בימים שבת ושני. בהמשך מכבי תשתתף בטורניר אלון בכפר תבור ובטורניר כרתים ביוון.

נבן ספאחיה סיפר: "אנחנו אחרי מספר קטן של אימונים וקשה עדיין לשפוט, אבל אני בוודאות יכול לומר שהשחקנים מביאים איתם הרבה אנרגיות ומשקיעים מאמץ רב. אנחנו עדיין לא בכושר הכי טוב וחסרים כמובן את הכימיה, פייר ג'קסון יצטרף לאימונים רק הערב".

המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים לשחק ברמה מאוד גבוהה בשני צידי המגרש. הכל מתחיל בהגנה טובה, אנחנו צריכים להיות קשוחים מאוד בהגנה. בהתקפה אנחנו רוצים לשחק היטב במגרש הפתוח, יש לנו הרבה כישרון והמון אופציות, עכשיו השאלה היא איך לחבר את הכל. כל משחק אימון הוא חשוב, אבל עדיין מוקדם מדי לדבר על הטורניר ביוון ושאר המשחקים. בסך הכל ערכנו את האימון התשיעי שלנו וכל משחק אימון יסייע לנו ללמוד עוד על עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully