וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הרוש, נאתכו, רפאלוב וקלטינס תורגלו בהרכב לקראת איטליה

5.9.2017 / 13:16

אלישע לוי שוב הפתיע ויערוך מהפכה: לפי האימון גלזר יוחלף בשער, רפאלוב ומליקסון בכנפיים וטל בן חיים החלוץ ובניון בחוץ. שכטר תורגל על חשבון חמד. אלישע לוי ערך אסיפה מסכמת, השחקנים הזילו דמעה

צילום: איציק יצחקי, עריכה: תום זואילי

נבחרת ישראל סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול נבחרת איטליה (21:45, כאן11). אחרי שקיימה אתמול אימון מסכם באיצטדיון מפאי ברג'ו אמיליה, הבוקר (שלישי) ערכה הנבחרת אימון במתחם סגור לתקשורת, ממנו עולה כי לוי יערוך מהפכה בהרכב לקראת המשחק. תומר חמד ערך אימון חלקי אך בינתיים איתי שכטר תורגל במקומו.

בהגנה תרגל המאמן את דוד קלטינס כמגן ימני, את שיר צדק וטל בן חיים כבלמים ואת אופיר דוידזאדה כמגן שמאלי. במרכז הקישור תורגלו שלושה: ביבראס נאתכו, מרואן קבהא ואלמוג כהן, כשבצדדים תופקדו מאור מליקסון וליאור רפאלוב. אריאל הרוש אמור לפתוח בין הקורות. טל בן חיים ויוסי בניון לא תורגל.

ההרכב המשוער: אריאל הרוש; דוד קלטינס, שיר צדק, טל בן חיים, אופיר דודזאדה; מרואן קבהא, אלמוג כהן, ביבראס נאתכו, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב; איתי שכטר (תומר חמד).

עוד בנושא:

טאלב טואטחה הושעה מסגל הנבחרת לאחר ויכוח עם המאמן
ג'אנלואיג'י בופון על ערן זהבי: "לקפטן אסור לעשות דבר כזה"
טל בן חיים ישמש כקפטן מול איטליה, חמד נטש את האימון
"בשבילנו, תמיד תהיה קפטן הנבחרת": ערן זהבי המריא לסין

שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש. יוסי ציפקיס
יקבל צ'אנס הפעם. הרוש/יוסי ציפקיס

כזכור, אמש לפני שעת כיבוי האורות, קיים אלישע לוי אסיפת שחקנים שהתמקדה בתבוסה של נבחרת איטליה לנבחרת ספרד. כפי שפרסמנו מיד לאחר המשחק מול מקדוניה, לוי הודיע אתמול לשחקנים כי החליט לתת את סרט הקפטן לבלם טל בן חיים, שיחלוק אותו עם יוסי בניון כשזה יהיה על המגרש. הערב אמור בניון לחגוג את ההופעה המאה שלו בנבחרת ויזכה בהמשך גם לטקס מיוחד מטעם ההתאחדות. "יהיה משחק קשה, אבל אפשר להפתיע פה", אמר לוי לשחקניו לקראת המשחק. "אני מצפה מכם שתתנו הכל במגרש".

לאחר מכן לוי נתן את רשות הדיבור לעו"ד תמיר גילת, מ"מ יו"ר ההתאחדות שמשמש כראש המשלחת. אחרי הנאום שלו, אף אחד בנבחרת לא נשאר אדיש ושחקנים תיארו כי: "חלק מהאנשים בחדר הזילו דמעה. זה סיפור שנותן לך תקווה ככדורגלן וכאדם". עו"ד גילת, שאיבד לפני פחות משלושה חודשים את אשתו, עו"ד קרן נהרי ז"ל, סיפר את הסיפור האישי שלו. "לפני מספר שנים גילו לי שאני חולה במחלת הסרטן. לא הייתי אמור להיות כאן", אמר בין היתר. "המסר העיקרי הוא שצריך רק להאמין ולבחור מה לעשות בחיים. אשתי נפטרה לפני יותר מחודשיים, עזבתי שתי ילדות קטנות בבית והגעתי הנה כראש משלחת כי אני מאמין בכם ואוהב אתכם. אני האוהד מספר אחד שלכם ושל נבחרת ישראל. היה לי מאוד קשה להשאיר אותן בבית, אבל בכל זאת הגעתי לתמוך בכם". השחקנים סיפרו אחרי האסיפה: "לא כולנו הכרנו אותו עד היום באופן אישי, אבל הסיפור שלו מעורר השראה. האיש הזה נאבק בחיים ועבר תקופה קשה, נעלה למגרש באיטליה ולא משנה מה התוצאה, נשאיר הכל על המגרש והסיפור הזה יילך איתנו".

סיפור ערן זהבי עדיין מהדהד אצל השחקנים, שמקווים שזהבי יחזור בו מההודעה שלו. לאחר החזרה ארצה ינסו גורמים בתוך הנבחרת, בניהם לוי בעצמו, לשנות את ההחלטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עיתוני איטליה לקראת המשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully