וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת לרכוש את גדי קינדה

5.9.2017 / 14:13

לאור המבוי הסתום בעסקת רפאלוב, הצהובים עשויים ללכת על קשר אשדוד. גוטליב עשוי להירכש מהפועל תל אביב ולהיות מושאל למ.ס. אשדוד. חוסה רודריגס חתם, דור פרץ האריך חוזה ב-3 שנים

בווידאו: חוסה רודריגס עם הצטרפותו למכבי תל אביב ב-2017/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלון ההעברות הישראלי יינעל הערב (שלישי) ב-19:00, ובמכבי תל אביב עושים מאמצים אחרונים לנסות ולחזק את הקבוצה.

לאור המבוי הסתום במשא ומתן מול קלאב ברוז' על העברת ליאור רפאלוב, שוקלים בקבוצה לרכוש את גדי קינדה ממ.ס. אשדוד. מדובר בעסקה מורכבת שעלותה למעלה ממיליון יורו ולכן ספק אם עד השעה 19.00 יצליחו המועדונים להשלים אותה. מקרי העבר לימדו כי מכבי תל אביב עובדת בקצב משלה, כך שהזמן הדוחק עומד לרועץ בעניין הזה.

הצהובים אף חידשו את השיחות עם בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב, ולא מן הנמנע שמ.ס. אשדוד שזקוקה בדחיפות לבלם אחרי עזיבת חאתם עבד אלחמיד להפועל באר שבע תצטרף למעגל ותצרפו בהשאלה כחלק מעסקת קינדה. למכבי תל אביב אין צורך בלם נוסף אחרי צירופו של ז'אן סילבן באבין - הבלם הרביעי בסגל - כך שאם כרטיסו של גוטליב יירכש, הוא ככל הנראה יושאל.

מדובר בעסקה די סבוכה ובשלב הזה אין אופטימיות גדולה שהיא תתבצע בשעות הספורות שנותרו עד סגירת החלון.

עוד בנושא:

מכת בכורות: סיפורו של חוסה רודריגס, הקשר החדש של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב: חוסה רודריגס נחת, חודשו השיחות לגבי אדי גוטליב

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים מול גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
סומן על ידי הצהובים. קינדה/ברני ארדוב

בעניין אחר, הצהובים הודיעו היום באופן רשמי על החתמתו של הקשר הספרדי בן ה-22, חוסה רודריגס. השחקן מצטרף לצהובים בהשאלה לעונה אחת ממיינץ הגרמנית. הוא שיחק בחצי העונה האחרונה במלאגה הספרדית וילבש את הספרה מספר 6.

רודריגס אמר לאחר החתימה: "היו לי הצעות נוספות לצאת בהשאלה ממיינץ, שלא היו משאילים אותי לכל מועדון, אך לאחר ששוחתתי עם ג'ורדי בחרתי להצטרף למכבי תל אביב".

ג'ורדי קרויף: "רודריגס הוא שחקן שלמרות גילו הצעיר עבר לא מעט בקריירה שלו עד כה. הליגות והמועדונים בהם היה מעידים על היכולות והאיכויות שלו. אנו מאמינים שהוא זקוק לביטחון ולהיות במקום המשחק את הכדורגל המתאים לו. מכבי יכולה לתת לחוסה את הבמה הזאת על מנת שיוכל להראות את שוויו האמיתי ולשחק משחקים רבים במהלך העונה".

הקשר הושאל בחצי העונה הקודמת ממיינץ למלאגה, ובקיץ חזר לגרמניה, אך לא נמצא בתכניות של הקבוצה. במכבי תל אביב מעריכים שרודריגס יכול לעזור, אך מאחר שהוא לא הירבה לשחק בקבוצות אליהן עבר, רוצים לנקוט במשנה זהירות לגביו. מדובר בקשר שיכול לשחק במגוון של תפקידים כולל בתפקיד הקשר האחורי ואופיו הוורסטילי דחף את ג'ורדי קרויף להתעניין בו יותר וגם לצרפו לשורות המועדון.

רודריגס גדל בריאל מדריד, היה השחקן הצעיר ביותר של הבלאנקוס בליגת האלופות ורשם דקת ליגה אחת בספרד. הוא שיחק גם בגלאטסראיי ודפורטיבו לה קורוניה, ועמדתו הטבעית היא קשר מרכזי, אך הוא תופקד בקבוצותיו גם כפליימייקר וכקשר ימני. רודריגס עבר גם גם בכל הנבחרות הצעירות של ספרד ושימש כקפטן הנבחרת עד גיל 19 ביורו 2013.

עוד באותו נושא

מכת בכורות: סיפורו של חוסה רודריגס, הקשר החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכש חדש. רודריגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר דור פרץ האריך את חוזהו בקבוצה עד 2019/20 ויישאר צהוב למרות ההתעניינות הרבה לה זכה. הקשר בן ה-22 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד להאריך את החוזה במועדון בו גדלתי ובו אני רואה את עתידי. עכשיו נשאר רק לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להשיג את כל מטרותיה".

המאמן ג'ורדי קרויף הוסיף: "לדור יש אישיות שאנחנו רוצים לראות במכבי תל אביב. אנו שמחים כי דור האריך את החוזה במכבי ונוכל לראות אותו מתפתח כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully