וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וספ מריה ברתומאו: "די עם הפסימיות. ריאל מדריד לא עדיפה על ברצלונה"

נשיא ברצלונה הדף את הביקורות בעקבות עזיבת ניימאר והכישלון בסופרקופה מול הבלאנקוס: "אנחנו נהיה תחרותיים יותר מאשר בעונה שעברה". וגם: פרטי ההצעה של ברצלונה למסי נחשפים

עריכת וידאו: מתן חדד

העיתון "אל מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר (שלישי) ראיון עם נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו בו מנסה הבוס של בארסה להדוף את הביקורת החריפה שנשמעה אחרי עזיבת ניימאר והכישלון המהדהד במפגשי הסופרקופה מול ריאל מדריד

"מספיק עם הפסימיות", הכריז ברתומאו במהלך הריאיון, "אומרים שאנחנו קבוצה גרועה, אבל בפועל אנחנו נהיה תחרותיים יותר מאשר בעונה שעברה. ריאל מדריד בשום אופן לא עדיפה על ברצלונה. זה לא היה המצב מאז שרונאלדיניו הגיע אלינו. מאז ברצלונה הייתה דומיננטית יותר".

בנוגע לעזיבה של ניימאר לפריס סן ז'רמן אמר נשיא ברצלונה: "הביקורת העצמית שלנו נוגעת קודם כל לכך שהאמנו לניימאר, ועניין נוסף נוגע לתכנון המהלכים שלנו בעקבות העזיבה".

ברתומאו הכחיש בתוקף כי קיבל התראה על הכוונה של ניימאר לעזוב כבר במהלך חודש מאי והוסיף: "אנחנו לא מונעים משחקנים לעזוב וזה היה גם המצב עם ניימאר, עם זאת היינו מעדיפים להחתים את עוסמאן דמבלה בתנאי שוק אחרים".

עוד בנושא
מונאקו מודה: גם אנחנו לא הבנו איך פריס סן ז'רמן תקנה את קיליאן אמבפה
דלה עלי: "סימנתי את האצבע המשולשת כבדיחה לעברו של קייל ווקר"
גם בספרד ובצרפת לא מתעלמים מסערת זהבי: "כאוס שובר שיאים בישראל"

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
"צריך לנצל את ההזדמנות". ברתומאו/AP

ברתומאו הצהיר כי המצב הנוכחי הוא הזדמנות מצוינת להוציא את המועדון לדרך חדשה. לדבריו: "אפשר להיות פסימיים ואפשר גם לנצל את ההזדמנות ולשפר את המשחק הקבוצתי שלנו. זו הזדמנות לחזור למשחק קבוצתי במרכז השדה שמהווה באופן מסורתי נקודת חוזקה של ברצלונה. זו באמת הזדמנות. יש לנו מאמן ופרויקט חדש".

עוד בברצלונה: נחשפים פרטי ההצעה של ברצלונה להארכת חוזהו של מסי. על פי דיווח ברשת "סקיי" הבריטית, הפרעוש מתעקש שבחוזה החדש הוא יוכל לעזוב ללא תמורה בקיץ הבא, מה שעשוי לקצר ולזרז את עזיבתו למנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד או אפילו פריס סן ז'רמן שעוקבות אחר מצבו. פרט לקיץ הבא, הסכום שקבוצות יצטרכו לשלם כדי לשחרר את מסי מחוזהו מוערך ב-300 מיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully