וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון נסגר: ארבייטמן במכבי פ"ת, אזולאי בסכנין, וייסמן בק"ש

קרוסלת חלוצים בליגת העל. אזולאי פינה מקום לווייסמן אצל סילבס. הפועל תל אביב ואשדוד סיכמו על העברת גוטליב, אבל הוא הטיל וטו. עטר יבחן את יול נילסן, אליאל פרץ בבני יהודה

בווידאו: חוסה רודריגס עם הצטרפותו למכבי תל אביב ב-2017/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כמדי שנה, יומו האחרון של חלון ההעברות בכדורגל הישראלי אמור לספק לא מעט אקשן. החלון נסגר הערב (שלישי) ב-19:00 והקבוצות נעלו כמעט סופית את הסגלים שלהן. חשוב לציין שהן עדין רשאיות להחתים שחקנים חופשיים גם אחרי שהחלון נסגר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: חוסה רודריגס נחת, חודשו השיחות לגבי אדי גוטליב
הפועל באר שבע: גיא מלמד חתם רשמית לחמש שנים

רמזי ספורי הפועל אשקלון. דף הפייסבוק של הפועל אשקלון, אתר רשמי
רמזי ספורי יקווה להצליח קצת יותר מאשר אנשי המדיה של הפועל אשקלון/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל אשקלון

ההעברות של היום האחרון

מכבי תל אביב:
חוסה רודריגס - השאלה ממיינץ
דור פרץ - האריך חוזה

מכבי פתח תקוה:
שלומי ארבייטמן - העברה חופשית (סיים חוזה בהפועל חיפה)

הפועל חיפה:
גל אראל - העברה חופשית (שוחרר מהפועל עכו)

בני סכנין:
שלומי אזולאי - העברה חופשית מעירוני קרית שמונה
לוקאס גאושו - עבר בבקרת התקציבים

עירוני קרית שמונה:
שון וייסמן - השאלה ממכבי חיפה

הפועל אשקלון:
רמזי ספורי - השאלה מהפועל תל אביב

בני יהודה:
אליאל פרץ - השאלה ממכבי תל אביב

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל רמת גן, ג'ייקוב נג'וקו. קובי אליהו
נעל את החלון. ג'ייקוב נג'וקו/קובי אליהו

19:02: חלון ההעברות בישראל נסגר. הקבוצות עדיין רשאיות להחתים שחקנים חופשיים.

19:00, הפועל פתח תקוה: ברגע האחרון הצליחו המלאבסים להעביר בבקרה את חוזהו של ג'ייקוב נג'וקו, חלוצה הניגרי של עירוני קרית שמונה, שהחל את העונה כמושאל בהפועל רמת גן והתעמת בשישי האחרון עם מאמנו אריק בנאדו.

18:53, מ.ס אשדוד: הבלם תומאס יול נילסן ששוחרר ממכבי נתניה והיה אמור להמריא היום לדנמרק, הגיע הערב לאימון מ.ס. אשדוד במטרה להרשים את המאמן ראובן עטר. במידה שאשדוד תתרשם מהשחקן, הוא יוכל לחתום גם אחרי סגירת החלון מאחר שהוא שחקן חופשי (יניב טוכמן).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחנה הבאה. שלומי ארבייטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:47, בני סכנין: לוקאס גאושו שנמצא עם הקבוצה מתחילת הקיץ, עבר בבקרת התקציבים (שלמה וייס).

18:40, מכבי הרצליה: דני פרדה חתם לעונה וינסה להעלות את הקריירה בחזרה על המסלול אחרי תקופה לא טובה בבית"ר ירושלים (יניב טוכמן)

18:34, רשמי - מכבי פתח תקוה: שלומי ארבייטמן חתם לעונה אחת (איציק יצחקי).

גל אראל שחקן הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
חזר הביתה. גל אראל/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

18:15, רשמי - הפועל חיפה: הקשר גל אראל (28) סיכם על חזרתו לקבוצת נעוריו באמצעות סוכנו זיו שטרנברג, אחרי ששוחרר מוקדם יותר מהפועל עכו. אראל אמר: "אין מאושר ממני לחזור הביתה, זה דבר שרציתי מאוד. כולי תקווה שנעמוד במטרות שלנו העונה" (איציק יצחקי)

17:50, הפועל חדרה: העולה ללאומית צירפה פרט לירושלמי גם את המגן פיטר אליאס ממכבי חיפה כמושאל, את הקשר מתן כהן מהפועל באר שבע ואת המגן דיא לבאבידי מהפועל עכו (שלומי גבאי)

17:40, מכבי נתניה: הבלם הצעיר סייף פדול הושאל לעירוני נשר מהליגה הלאומית, המגן עאמר מסארווה להפועל בית שאן, הקשר אילון ירושלמי להפועל חדרה והחלוץ עבד ג'בארין להפועל ירושלים (יניב טוכמן)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור פרץ חותם על הארכת החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:33, מכבי תל אביב: דור פרץ חתם על הארכת חוזהו בשלוש שנים (עד 2020) ויישאר בסגל של ג'ורדי קרויף. "אני שמח מאוד להאריך את החוזה במועדון בו גדלתי ובו אני רואה את עתידי", אמר השחקן לאתר הרשמי של המועדון. "עכשיו נשאר רק לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להשיג את כל מטרותיה" (יניב טוכמן)

17:32, הפועל קטמון: הירושלמים מהליגה הלאומית צירפו לסגל את הקשר ניסן דנון, שסייע למכבי נתניה להעפיל לליגת העל בעונה שעברה. השחקן חתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. גם לירן ז'אן הצטרף מהפועל כפר סבא (אופיר סער)

17:05, מכבי פתח תקוה: עסקת שלומי ארבייטמן סוכמה. החלוץ הגיע לפני דקות אחדות למתקן האימונים כדי לחתום על חוזה לעונה אחת. לוטם זינו שוחרר והפך לשחקן חופשי, כך שהוא יוכל לחתום בקבוצה אחרת גם לאחר סגירת החלון (איציק יצחקי)

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. אתר רשמי בני סכנין, אתר רשמי
החזרה הושלמה. שלומי אזולאי/אתר רשמי, אתר רשמי בני סכנין

17:03, רשמי - עירוני קרית שמונה: סוכמה שאילת שון וייסמן ממכבי חיפה. החלוץ הספיק לחתום לפני סגירת החלון, הירוקים לא הותירו אופציית רכישה (שלמה וייס)

17:02, רשמי - בני יהודה: עוד מושאל ממכבי תל אביב הצטרף לסגל, הפעם זהו הקשר אליאל פרץ, שחתם על חוזה לעונה אחת (עמית גולדשטיין)

17:00, רשמי - בני סכנין: כפי שפורסם כאן, שלומי אזולאי חתם לשנתיים והשלים את חזרתו לקבוצה מהמגזר, אחרי עונה אחת בקרית שמונה (שלמה וייס)

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
יספיק לעבור? אדי גוטליב/ברני ארדוב

16:53, הפועל עכו: העולה מנסה לסגור עד סיום החלון את צירופם של הבלם בן אלגרבלי והקשר לוטם זינו (שלמה וייס)

16:45, מ.ס. אשדוד: הקבוצה כבר סיכמה עם הפועל תל אביב כי היא רוכשת מחצית מכרטיסו של אדי גוטליב, אולם הבלם הטיל וטו על המעבר והודיע כי הוא אינו מוכן לעבור ורוצה למצות את עניין הבוררות מול הפועל תל אביב במטרה להפוך לשחקן חופשי (יניב טוכמן)

16:23, בית"ר ירושלים: חן דילמוני וציון צמח הגיעו כרגיל לאימון ונשארו בקבוצה (אופיר סער)

שחקן מכבי חיפה שון וייסמן. ברני ארדוב
מבוקש. שון וייסמן/ברני ארדוב

16:06: מכבי חיפה: שון וייסמן נמצא במגעים עם עירוני קרית שמונה, בני סכנין ובני יהודה, וככל הנראה יצטרף לראשונה בהשאלה (עמית גולדשטיין)

16:04: בני יהודה: דולב חזיזה הושאל לעונה אחת להפועל רמת גן מהליגה הלאומית, אחרי שחתם לשנתיים נוספות בשורות מחזיקת הגביע (עמית גולדשטיין)

16:03, הפועל אשקלון: רמזי ספורי מהפועל תל אביב חתם כעת על עסקת השאלה שתחזיר אותו לליגת העל. אשקלון העבירה את חוזהו בבקרת התקציבים, וספורי אמר: "שמח לחתום בהפועל אשקלון אחרי המון ימים של החלטות. מצפה לי אתגר חדש בקבוצה ואעשה ככל יכולתי בשביל לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה. ההצלחה של הקבוצה היא ההצלחה שלי, מאחל לנו עונה טובה" (אופיר סער)

שחקן בני יהודה דולב חזיזה. ברני ארדוב
חוזר ללאומית. דולב חזיזה/ברני ארדוב

16:02, בני סכנין: ניסיון לצרף את שלומי אזולאי, חלוצה של עירוני קרית שמונה שכבר שיחק בסכנין בהצלחה בעונת 2015/16. המגעים החלו לאחר שבקרית שמונה החליטו לנסות לשאול את שון וייסמן (שלמה וייס).

15:46, עירוני קרית שמונה: שגיב יחזקאל עבר בבקרת התקציבים (שלמה וייס).

14:10, בית"ר ירושלים הגישה הצעה רשמית לעופר ורטה, לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות (אופיר סער).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ורדי נפרד. שון גולדברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:05: רשמי - מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס בהשאלה לעונה אחת (יניב טוכמן)

13:23: רשמי - משה מישאלוב חתם בהפועל ניר רמת השרון (שלמה וייס)

13:21, רשמי - בית"ר ירושלים החתימה את המגן שון גולדברג לעונה אחת בקבוצה, ג'ורדי קרויף ומכבי תל אביב נפרדים: "שון הוא שחקן שכל מאמן רוצה אצלו בסגל ולכן היה קשה לא קל לתת לא לצאת לעונת השאלה. אבל אנחנו מבינים את הרצון של שון לשחק ולכן אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומקווים לקבל בקיץ הבא שחקן טוב יותר". בנוסף, אבישי כהן הושאל לבית"ר תל אביב רמלה עד לסוף העונה (אופיר סער)

דור פרץ, מכבי תל אביב, אלטאך,. רויטרס, רויטרס
נשאר במכבי תל אביב. דור פרץ/רויטרס, רויטרס

12:45, מ.ס אשדוד: הקבוצה עשויה לצרף את אדי גוטליב עד סגירת החלון כחלק מעסקת מכירת גדי קינדה ייתכן כי מכבי תל אביב תרכוש את גוטליב מהפועל תל אביב ותשאיל אותו לאשדוד שזקוקה בדחיפות לבלם (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

13:37, הפועל עכו: גל אראל הגיע לסיכום עם הקבוצה על שחרורו (שלמה וייס).

12:35: מ.ס אשדוד ובני יהודה גיששו לגבי האפשרות לצרף את אופיר קריאף (שלמה וייס)

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול עמית זנטי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין יש פערים. עמית זנטי, משמאל/ברני ארדוב

12:33, הפועל עכו: לוטם זינו עשוי לעבור לקבוצה, שבוחנת אותו כעת במשחק אימון (שלמה וייס).

12:32, מכבי חיפה: בשיחה עם עמית זנטי התגלעו פערים כספיים. כרגע אין סיכום בין הצדדין שמנסים להגיע לפשרה עד השעה שבע. אם לא תושג פשרה, זנטי לא יושאל ועשוי לרדת מהיציע. "יש כוונה למצוא פתרון עד סיום החלון", אמרו בחיפה (איציק יצחקי).

12:27, בני סכנין: הקבוצה את האפשרות לצרף את רמזי ספורי (שלמה וייס).

12:26, מכבי פתח תקוה: הקשר אביהו עזר קרוב לחתום במכבי הרצליה. יושאל לעונה אחת (איציק יצחקי).

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יעבור למכבי תל אביב ברגע האחרון? גדי קינדה/לירון מולדובן

12:22, מכבי תל אביב: לאור המבוי הסתום במשא ומתן מול קלאב ברוז' על העברת ליאור רפאלוב, שוקלים במכבי תל אביב לרכוש את גדי קינדה ממ.ס אשדוד. מדובר בעסקה מורכבת שעלותה למעלה ממיליון יורו ולכן ספק אם עד השעה 19:00 יצליחו המועדונים להשלים אותה. מקרי העבר לימדו כי מכבי תל אביב עובדת בקצב משלה, כך שהזמן הדוחק עומד לרועץ בעניין הזה (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

12:21: משה מישאלוב יקבל בשעות הקרובות החלטה ביחד עם סוכנו בועז גורן באיזו קבוצה מהליגה הלאומית לחתום. לשחקן הצעות מבני לוד, עירוני רמת השרון, והפועל ראשון לציון (שלמה וייס).

12:15, מכבי חיפה: שון ויסמן טרם מצא קבוצה. במכבי חיפה מנסים למצוא פתרון בשעות האחרונות של ההעברות, אחרת יישאר בסגל (איציק יצחקי).

12:14, מכבי תל אביב: דור פרץ אמור לחתום על הארכת חוזה ולהישאר בקבוצה, על אף העניין הרב שעורר (יניב טוכמן).

שחקן בני סכנין, רמזי ספורי. יוסי ציפקיס
התנאים סוכמו. רמזי ספורי/יוסי ציפקיס

12:04, הפועל אשקלון: הקבוצה מנסה לצרף את רמזי ספורי. התנאים מסוכמים אך לא בטוח שיצליח לעבור בבקרה ללא ערבויות מתאימות (אופיר סער).

12:00, הפועל עכו: סיראז' נסאר הודיע שהוא לא מעוניין בהצעה הנוכחית. לטענת מקורביו, בעכו הציעו לשחקן "הצעה של קבוצה בליגה הלאומית" (שלמה וייס).

10:53, בית"ר ירושלים: אבישי כהן יחתום על הארכת חוזה ויושאל לבית"ר תל אביב/רמלה (אופיר סער).

אופיר קריאף שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בית חדש? אופיר קריאף/אדריאן הרבשטיין

10:43, מכבי תל אביב: אליאל פרץ ממתין לאישור הקבוצה כדי לעבור בהשאלה לבני יהודה ולחבור ליונתן כהן ולמרסלו, שכבר עשו את הדרך הזו (יניב טוכמן).

10:42, עירוני קרית שמונה: אופיר קריאף קיבל אישור מהנהלת המועדון לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שהוא רוצה ואם ימצא עסקה שמתאימה לו, ישוחרר בחינם. אם לא ימצא יישאר בקרית שמונה, שם יש לו חוזה לעונה נוספת מלבד העונה הנוכחית (יניב טוכמן).

10:36, מכבי תל אביב: לאן יעבור דור פרץ והאם מכבי תל אביב תצליח בסופו של דבר לשכנע אותו להישאר?
בית"ר ירושלים, בני יהודה והפועל חיפה מפעילות לחצים כדי שהשחקן יעבור אליהן בהשאלה. במקביל מתנהל משא ומתן בין השחקן וסוכנו לבין מכבי תל אביב על חוזה חדש לשלוש שנים מאחר שחוזהו מסתיים בתום העונה הקרובה. במכבי תל אביב רוצים הארכת חוזה והשארתו של השחקן אבל הוא עדיין לא החליט אם הוא רוצה לעזוב ולאיזו קבוצה או שהוא מעדיף להישאר בלי הארכת חוזה ואז להפוך בסוף העונה לשחקן משוחרר תחת חוקי ההעברות של ההתאחדות לכדורגל.

שי בן דוד שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
נשאר בירוק. שי בן דוד/סוכנות ג'יני

10:22, בית"ר ירושלים: הקבוצה חוזרת לאופציתי עופר ורטה וחידשה את המגעים עם השחקן (אופיר סער).

09:28, הפועל חיפה: הקבוצה פנתה הלילה לג'ורדי קרויף בניסיון לברר האם עסקת דור פרץ תצא לפועל. במכבי תל אביב השיבו כי עדיין אין החלטה לגביו. הבלם עודד גביש שנבחן בקבוצה תקופה ארוכה ממתין לתשובה סופית מניר קלינגר (איציק יצחקי).

09:26, הפועל באר שבע: הקבוצה תעביר 300 אלף יורו למכבי פתח תקוה על רכישתו של גיא מלמד. החלוץ ימשיך את השיקום מהפציעה ממנה הוא סובל וההערכה היא שיהיה כשיר בתוך חודש (שלמה וייס).

שלומי ארבייטמן באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך למלאבסים. שלומי ארבייטמן/ברני ארדוב

09:25, עירוני קרית שמונה: בקבוצה פסימיים לגבי האפשרות שגרגור בריינבורג יגיע, אך ינסו לעשות ניסיון אחרון לצרפו בשעות הקרובות (שלמה וייס).

09:24, מכבי חיפה: הקבוצה הודיעה לשי בן דוד כי הוא בסגל עד תום העונה ולא יושאל לקבוצה אחרת. איתן וולבלום סגר בהפועל רמת גן. היום אמורים גל עמית זנטי ושון וייסמן לצאת להשאלות. בנוגע לזנטי, הקבוצה תיפגש איתו היום והוא אמור לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים, לאחריו ייצא להשאלה(איציק יצחקי).

08:53, בני סכנין: שון וייסמן הודיע כי בשלב זה הוא לא מגיע, וכך גם אמיר חלאיילה מהפועל באר שבע שבצוות המקצועי רצו לראותו חוזר. בקבוצה לא מוותרים על אופציית חלאיילה ומחפשים גם קשר זר וחיזוק ישראלי (שלמה וייס).

אמיר חלאיילה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
סכנין לא מוותרת. אמיר חלאיילה/קובי אליהו

08:52, הפועל עכו: בשלב זה קיימים פערים בין הקבוצה לבין סיראז' נסאר, אך יש לציין כי הקשר הוא שחקן חופשי ולכן עכו תוכל להחתימו גם לאחר סגירת החלון. העולה מקווה כי מכבי חיפה תסכים להשאיל לה את עמית זנטי (שלמה וייס).

08:49, בית"ר ירושלים: מכבי תל אביב צפויה לחתום הבוקר על טופס ההשאלה של שון גולדברג ולאחר מכן המגן יצטרף רשמית לבית"ר ירושלים. אחר הצהריים הוא צפוי לערוך אימון בכורה (אופיר סער).

08:33, מכבי פתח תקוה: עסקת שלומי ארבייטמן אמורה להיסגר היום. בשלב זה אף אחד משחקני מכבי חיפה או הפועל באר שבע, אותם רצו במועדון, לא אמור להגיע. לוטם זינו, שלא נמצא בתוכניות, עשוי לחתום בקבוצה אחרת רגע לפני סיום החלון (איציק יצחקי).

06:37, הפועל חיפה: הקבוצה מחכה להעברת דור פרץ ומקווה כי מכבי תל אביב תאפשר לו לשוב לקבוצה בה שיחק בהצלחה כמושאל בעונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully