וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תוקפת את בוני גינזבורג: "לא ראוי לפרשן אותנו יותר"

הירוקים פרסמו הודעה חריפה בעקבות דברי ביקורת שהשמיע הפרשן בתוכנית טלוויזיה על התנהגות הקהל במשחק מול מקדוניה: "הוא שולף מהמותן ופועל מתוך אמוציה בלתי מוסברת"

יח"צ - חד פעמי

מכבי חיפה פרסמה הערב (שני) הודעה חריפה נגד פרשן הטלוויזיה ושוער העבר בוני גינזבורג. זאת בשל דברי ביקורת אותם השמיע גינצבורג על אוהדיה של מכבי חיפה בתוכנית הטלוויזיה "עושים סדר". דברי הביקורת של גינזבורג הגיעו בעקבות אירוע המשחק מול מקדוניה בסוף השבוע שנערך באצטדיון העירוני בחיפה בו נשרקו מהיציעים שריקות בוז לעברו של הקפטן לשעבר ערן זהבי.

בתגובה שפורסמה באתר הרשמי של מכבי חיפה נכתב בהתייחס לנושא: "בתכנית 'עושים סדר' בערוץ 2, הטיח הפרשן בוני גינזבורג באוהדי מכבי חיפה אישומים קשים וחמורים. לפי גינזבורג, התארגנו אוהדי מכבי חיפה לפגיעה מכוונת בנבחרת ובשחקניה. אנו רואים את השתלחותו הקשה של בוני גינזבורג כנגד אוהדי מכבי חיפה, בחומרה רבה. בשליפה מהמותן ומתוך אמוציה בלתי מוסברת מאשים גינזבורג את אוהדינו בהתארגנות מכוונת כנגד ערן זהבי. מדובר באשמה קשה, מכלילה, בלתי בדוקה בעליל, המסתמכת על תחושת בטן של אדם שאינו מכיר את הקהל הטוב בישראל ובעיקר פוגעת בו".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: מכבי פתח תקוה עוקבת אחרי מצבו של שלומי ארבייטמן
אדי גוטליב נגד הפועל תל אביב: "מנסים לשבור את רוחו"
אלישע לוי לשחקנים: "שאף אחד לא יספר לכם שאתם לא מחויבים"

אנשי ערוץ הספורט מודי בר-און, מוטי איוניר, בוני גינצבורג. קובי אליהו
"פספסת בענק". בוני גינצבורג במרכז/קובי אליהו

בהמשך נכתב בתגובה של מכבי חיפה: "מר גינזבורג, שקורא להרחיק את המשחקים מחיפה בגלל הקהל של מכבי חיפה מתעלם מכמה עובדות חשובות: שמדובר בקהל הצבעוני והגדול בישראל. רק במחזור האחרון הגיעו למעלה מ-25,000 אוהדי מכבי חיפה למשחק ליגה יותר מכל 13 הקבוצות האחרות ביחד! בכל משחק אוהדינו מלווים את הקבוצה ללא אירועי אלימות, מעודדים ותומכים ללא חת בעיקר בזמנים הקשים. הם ורק הם המודל לקהל מהו. במקום לפרגן לקהל הזה בחר גינזבורג להשתלח בו רק משום שמשחק הנבחרת שוחק בחיפה".

בסיום ההודעה של המועדון הירוק נכתב: "אנו לא ניתן יד להשתלחויות בקהל אוהדינו ונוציא מכתב חריף מאוד למעסקיו של גינזבורג. אין הוא ראוי יותר לסקר/ לפרשן אותנו יותר לאחר הפגיעה באוהדינו. בוני, מוטב שתתנצל בפניי אוהדינו הרבים והטובים. פספסת בענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully