וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שון גולדברג הושאל לעונה ממכבי תל אביב

4.9.2017 / 22:15

כפי שפורסם בוואלה! ספורט שחקן ההגנה מצטרף למועדון הירושלמי כשלבית"ר תהיה אופציה להאריך את ההשאלה בעונה נוספת. מכבי פתח תקוה עוקבת אחרי מצבו של שלומי ארבייטמן

מתן חוזז שחקן בני יהודה מול שון גולדברג שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב יוצא להשאלה. שון גולדברג/יוסי ציפקיס

מגן מכבי תל אביב, שון גולדברג, הצטרף היום (שני) רשמית לבית"ר ירושלים בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. זאת לאחר שתנאי השכר של השחקן סוכמו ונתקבל אישור של מכבי תל אביב למהלך.

אמש פרסמנו: בית"ר במגעים לשאילת גולדברג

כעת, עם הגעתו של גולדברג צפויה בית"ר לוותר על שירותיו של אייל משומר. גולדברג משחק כמגן שמאלי, מגן ימני ובלם. גולדברג היה קפטן נבחרת הנוער בתקופה שאלי אוחנה אימן אותה וכמו כן שיחק אצל השריף בהפועל תל אביב. הוא הושאל בשנתיים האחרונות לבני יהודה וגם השנה לא הסכים להישאר כמגן מחליף במכבי תל אביב.

בעקבות הגעתו של גולדברג, חן דילמוני עשוי לבקש לעזוב. בנוסף, אחרי שמכבי חיפה החליטה לא להשאיל בשלב זה את רז מאיר למכבי פתח תקוה, הוצע המגן לקבוצה.

בנוגע לשלומי ארבייטמן, נראה כי במידה והשחקן לא יסכים לתנאים שהוצעו לו ב-24 שעות הקרובות, בית"ר עשויה לוותר עליו. ב-48 שעות האחרונות נתגלו פערים אל מול נציגו של השחקן, אבי נמני, ובמידה ולא יגיעו להבנות ביממה הקרובה ייתכן כי שני הצדדים יפנו לאופציות אחרות. אם שלומי ארבייטמן לא יחתום בבית"ר ירושלים, מי שמועמדת לקלוט אותו אם לא יגיע לסיכום כספי מול הקבוצה מהבירה.

עוד בנושא
אלי כהן מונה ליועץ המקצועי של בית"ר ירושלים: "המועדון יקר לליבי"
נבחרת ישראל: טל בן חיים ישמש כקפטן מול איטליה, תומר חמד נטש את האימון

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ייענש? אנטואן קונטה/ברני ארדוב

אלי כהן אמר לשחקנים לפני האימון: "אנחנו נתרגל המון השבוע ויש חשיבות גדולה לריכוז בכל הדברים הקטנים. הלחץ, יציאה מהגנה להתקפה, הנעת כדור, תבואו מוכנים. הכי חשוב שתזכרו שאתם נמצאים במועדון גדול עם קהל אדיר שכל משחק מפוצץ איצטדיונים, תרוויחו את הטירוף שיש כאן".

אנטואן קונטה אמור להגיע לאימון הבוקר. במידה ולא יעשה זאת הוא צפוי להיענש על ידי המועדון לאחר שטען לאי הבנה וביקש דחייה ליום שני. אבישי כהן עשוי לצאת להשאלה ואולי שחקן או שניים נוספים שימצאו קבוצות יעזבו עד לתום החלון מחר בשעה 19:00.

עדכון ראשון: 7:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully