וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מו"מ לשאילת שון גולדברג, אלי כהן השתתף באימון

3.9.2017 / 18:19

המגן השמאלי עשוי להצטרף כמושאל ממכבי תל אביב, עם אופציה לרכישה בתום העונה. אלי אוחנה הציג את היועץ המקצועי החדש לשחקנים: "הוא אהוב כאן, יעזור לנו להיות חזקים יותר"

אימון בית"ר ירושלים עם היועץ המקצועי אלי כהן. נועם מושקוביץ
שוב על הדשא. אלי כהן עם שחקני בית"ר ירושלים/נועם מושקוביץ

אלי כהן קיים הערב (ראשון) אימון בכורה כיועץ המקצועי החדש של בית"ר ירושלים. המאמן בן ה-66, שמונה רשמית מוקדם יותר היום, עלה על בגדי אימון והצטרף למאמן גילי לבנדה על הדשא בבית וגן. השריף, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לקבל סמכויות מקצועיות נרחבות, כאשר בין השאר הוא אמור לקחת חלק גם בתחומי הסקאוטינג והנוער.

לאימון הגיעו כמה אוהדים שקיללו את אלי כהן בשל העובדה ששימש כמאמן בית"ר כששני השחקנים הצ'צ'נים זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב צורפו לקבוצה בשנת 2013. גורם במועדון התייחס לנושא ואמר: "זה מביש, אבל לא חדש לנו. יש קומץ אוהדים שנצטרך לטפל בו".

נציג הבעלים אלי אוחנה הציג את השריף בפני השחקנים ואמר להם: "אלי מאמן מעוטר עם המון ידע. הוא בנה כאן קבוצות, לקח אליפויות ועבר הכול בכדורגל הישראלי. לא במקרה הוא מגיע לכאן לקדנציה רביעית וכל כך אהוב כאן. הוא יעבוד בצוות עם גילי לבנדה ויהיה מעורב בכל. יש לנו קבוצה חזקה והוא יעזור לנו להיות חזקים יותר".

עוד בנושא:
אלי כהן מונה ליועץ המקצועי של בית"ר ירושלים: "המועדון יקר ללבי"
לידיעה הראשונית על מועמדותו של אלי כהן לבית"ר ירושלים
אלישע לוי לשחקני הנבחרת: "הייתי חייב להשעות את ערן זהבי"

אלי כהן, טל כחילה, בית"ר ירושלים,. נועם מושקוביץ
אלי כהן עם טל כחילה/נועם מושקוביץ

כהן כבר אימן בעבר בבית"ר ירושלים בשלוש קדנציות. הראשונה בשנות ה-90, אז זכה עם הקבוצה באליפות בעונת 1996/97. השנייה הייתה ב-2003, אז השאיר את הקבוצה בליגה ועזב בעונה לאחר מכן וחזר שוב ב-2013, בעונה שזכורה בעיקר בשל פרשת הצ'צנים - הקבוצה הגיעה אז עד למקום השלישי בטבלה אך לאחר הבאתם של שני השחקנין הצ'צ'נים ומרד הקהל היא התדרדרה ונשארה בליגה רק במחזור האחרון. תפקידו האחרון היה מאמן הפועל תל אביב, בשנת 2015.

בית"ר כאמור חזרה היום לאימונים, אך אנטואן קונטה טען כי בשל אי הבנה יגיע רק מחר לישראל. גם עידן ורד וחן דילמוני שטיסתם מחו"ל התעכבה, החמיצו את האימון ויצטרפו לחבריהם רק מחר. מי שעשוי להצטרף לקבוצה הוא המגן השמאלי שון גולדברג, שלגביו מתקיים משא ומתן עם מכבי תל אביב. מדובר בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי כהן באימון בית"ר ירושלים, גיל לבנדה. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
אלי כהן עם גיל לבנדה/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
אלי כהן באימון בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
אלי כהן/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully