וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון: "צריך לכבד יותר את בניון וזהבי. התייחסו אליו כמושיע"

אחרי הודעת הפרישה, שחקני הנבחרת שלחו הודעות תמיכה לקפטן. מגן באר שבע סיפר: "צריך לכבד יותר שחקני נבחרת". מקורבי זהבי, שלא שיתף איש בהחלטה: "ברגע ששמע שיועמד לדין, הוא החליט". השחקנים טוענים: "גם בניון פגוע"

קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול נבחרת איטליה ביום שלישי, אבל עושה רושם שפרשת ערן זהבי לא תישכח זמן רב. שחקני הנבחרת שלחו אתמול (ראשון) הודעות לקפטן שפרש וחיזקו אותו, בזמן שהקפטן לשעבר לא שיתף אף אחד מהם בהחלטה שלו. היחיד מבין שחקני הנבחרת ששמע על כך באופן עקיף היה יוסי בניון. זהבי לא עדכן את אלישע לוי, ובנבחרת סיפרו כי היחיד מבין חברי המשלחת שהיה מודע למה שהתנהל מאחורי הקלעים היה ראש מערך ההסברה, שלומי ברזל. "דקה לפני ההמראה למילאנו, פתאום הופיע 'פוש' מהאינסטגרם בטלפון של חלק מהשחקנים. מישהו צעק 'זהבי פרש', וכולם היו בהיסטריה. חלק שלחו הודעות לערן. מה שקרה השבוע זה מצב בלתי נסבל. הקלות שבה נתנו לקפטן לפרוש היא בעייתית בעיני כולנו", אמר אחד מהם.

בסביבתו של זהבי סיפרו אתמול כי האפשרות שיועמד לדין במסגרת ההתאחדות לכדורגל "קרעה אותו לגזרים". אחד ממקורביו סיפר: "ערן לא רצה לתת לאנשים את העונג לראות אותו מגיע לבית הדין של ההתאחדות. הוא העדיף לפרוש מאשר שאנשים ימשיכו לשפוט אותו במשך שנים על האקט שעשה. ברגע ששמע על כך, הוא קיבל את ההחלטה. בשלב הראשון קשה לשפוט אם המהלך היה פזיז מדי. אני בטוח שיהיו אנשים שינסו לשכנע אותו לחזור".

עוד בנושא

בעקבות פרשת זריקת סרט הקפטן: ערן זהבי הודיע על פרישה מנבחרת ישראל
מרגיש בעמדת מיעוט ושנעשה לו עוול: מאחורי הקלעים של פרישת ערן זהבי
נבחרת ישראל נחתה במילאנו: "כולם מדברים על זהבי, היה הלם מוחלט"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
"בטוח שינסו לשכנע אותו לחזור". ערן זהבי/יוסי ציפקיס

"אני לא יודע בדיוק מה היה שם לפני האירוע, אבל בטוח שערן לא התכוון להשליך את הסרט. אחרי הסיפור הזה, הנבחרת חייבת להתרכז במשחק באיטליה. אין לה ברירה אחרת עכשיו", אמר מגן הפועל באר שבע, בן ביטון. "בלי קשר לפרשה הזאת, הקהל צריך לכבד יותר את השחקנים בנבחרת, במיוחד שחקנים כמו יוסי בניון וזהבי. אני לא חושב שזאת הנקודה, שצריך להתעסק רק בו. ערן הוא שחקן אחד, אבל בנבחרת התייחסו אליו כמושיע. אנשים היו צריכים להבין שערן היה רק חלק, שכל הנבחרת צריכה להיראות טוב כדי שננצח. אני בטוח שהוא לא התכוון". עוד הוסיף המגן: "אין הרבה מה לומר על המשחק מול מקדוניה. זה היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות, משחק ששלטנו בו והגענו למצבים. אבל הכדור לא נכנס. מרגע הפציעה לא כל כך ראיתי מה היה. לפי האבחנה קרעתי את השריר ואני מתרכז בשיקום עכשיו. כואב, רציתי מאוד שהנבחרת תנצח".

שחקנים בנבחרת, שהביעו תמיכה בדברי ביטון, סיפרו כי גם יוסי בניון פגוע מאוד מהיחס של הקהל. בניון ספג קריאות בוז צורמות מול אלבניה, אבל החליט להגיב לאחר המשחק בתקשורת, ולא על המגרש. "אם לכוכבים כמו אלברמן, זהבי ואולי בעתיד בניון נמאס, מה זה אומר על התרבות של הכדורגל שלנו?", יצא אחד השחקנים להגנת הקפטן. "אתמול במהלך הטיסה דיברנו בנינו ואין שחקן שלא מרגיש שהנבחרת השתנתה מאוד. מצד אחד יש פחות מחויבות, זה נכון, וזה צריך להשתנות - אבל גם היחס של האנשים כלפי הכדורגל השתנה. אנחנו מבינים שאין השגים, אבל מה שקורה מסביב רק מקטין עוד יותר את הסיכוי שלנו להגיע למשהו".

בניגוד לתגובות מצד שחקני הנבחרת, ראוי לציין כי בהתאחדות לכדורגל זועמים על זהבי. יו"ר ההתאחדות עופר עיני שמע אתמול על ההחלטה ובסביבתו ציינו כי "המטרה של עופר לא הייתה להוביל לפרישה של זהבי. אבל ברגע שערן שמע שייתכן שיועמד לדין, יכול להיות שזה קצת השפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully