וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת זריקת סרט הקפטן: ערן זהבי הודיע על פרישה מנבחרת ישראל

3.9.2017 / 18:43

קפטן הנבחרת הודיע באמצעות חשבון האינסטגרם שלו על פרישה מנבחרת ישראל אחרי שהופיע במדיה 39 פעמים וכבש רק שבעה שערים. "הלכתי עם האמת שלי ועם מה שאני מאמין", כתב

יח"צ - חד פעמי

ערן זהבי הודיע היום (ראשון) על פרישה מנבחרת ישראל. הקפטן, שהיה מעורב אתמול בתקרית, במהלכה השליך על הדשא את סרט הקפטן, הודיע באמצעות חשבון האינסטגרם שלו על פרישה מהנבחרת. זהבי, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-30 ומשחק בגואנגז'ו R&F הסינית, רשם בסך הכול 39 הופעות במדים הלאומיים וכבש שבעה שערים, כשארבעה מתוכם במשחקים רשמיים. במהלך ההפסד אתמול מול מקדוניה, בעקבות קריאות בוז שספג מהקהל, החליט להשליך את סרט הקפטן שעל זרועו באוויר בצורה הפגנתית.

בעקבות האירועים הללו, הקדים ערן זהבי את עזיבתו. הטיסה שלו הייתה מתוכננת ליום רביעי, אך הוא יחזור לסין עם רעייתו וילדיו כבר מחר, במטרה לנסות לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

עוד בנושא:
ערן זהבי השליך את סרט הקפטן והושעה מהנבחרת: "מתנצל, הלב שלי התפוצץ"
אלישע לוי לשחקנים לפני ההמראה: "הייתי חייב להשעות את ערן"
שלומי ברזל: "זהבי היה צריך להתנצל בצורה נחרצת. לא יכולנו לעבור בשתיקה"
"צריך להשתחרר מהכלוב של הזהבי": ברשת קוטלים את ערן זהבי
בוקר טוב ישראל! יוסיפוביץ על השפל הגדול של הנבחרת והאקט הלא-מפתיע של זהבי

זהבי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "שלום לכולם, ברצוני להתנצל בפני כל הקהל שתומך בי, הילדים שמעריצים אותי, להורים שלהם, לכל מי שמפרגן לי ויודע כמה קשה אני עובד בשביל להצליח, לכל מי ששופט אותי ע"פ ההצלחות שלי ולא ע"פ חשבון הבנק שלי, לכל מי שמבין איך אני מתרגש כשאני רואה את דגלי ישראל ביציע במשחקי הליגה בסין, עד כמה אני גאה להיות באירוע עם שגרירי ישראל וסין ולייצג את המדינה שלי בכל מקום ובכל דרך. למרכז פרס לשלום ולילדים שכפופים למרכז בו אני משמש שגריר שלום. לכל מי שאוהד אותי וגם למי שלא אבל יודע לכבד אותי כספורטאי. ולבסוף לחברי השחקנים וצוות האימון. טעיתי ואני מתנצל.

"בסופו של יום אני בן אדם שמתרגש, לוקח ללב, נעלב, וכן גם טועה לפעמים, כמו כולנו. לאחר יום של מחשבות ארוכות, שיחות עם משפחתי והאנשים שמלווים אותי לאורך הקריירה, ברצוני לחסוך לכולכם את כל הוועדות, הפרשנויות, טורים והמשפטי שדה שכולם עושים לי. החלטתי ללכת עם האמת שלי ומה שאני מרגיש לנכון, חשוב לי שידעו שתמיד נתתי את כולי לנבחרת, אני רוצה להודיע על פרישה מהנבחרת! תודה על ההזדמנות ללבוש את המדים, תודה על ההזדמנות להיות קפטן נבחרת ישראל תודה על הכל ומאחל לנבחרת הצלחה בהמשך מכל הלב 💙".

זהבי בן ה-30 הפך לשם גדול בכדורגל הישראלי לאחר שהוביל את הפועל תל אביב לזכייה בדאבל בעונת 2009/10. לאחר מכן עבר לפאלרמו האיטלקית אך זמן קצר לאחר מכן חזר לישראל וזכה במדי מכבי תל אביב בשלוש אליפויות והוביל אותה להופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2015/16. בקיץ 2016 עבר לקבוצת גוואנגז'ו R&F מהליגה הסינית והעונה הוא מוביל את טבלת הכיבושים של הליגה במדינה עם 24 שערים ב-23 משחקים העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully