וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה במילאנו: "כולם מדברים על זהבי, היה הלם מוחלט"

השחקנים ידעו על דבר הפרישה רגע לפני הטיסה וחוששים מביזיון מול איטליה, אחרי שזו ספגה תבוסה מספרד: "הזדמנות חד פעמית להחזיר מעט מהכבוד". בשני: אלישע לוי ידבר על הפרשה

באדיבות "כאן 11"

בווידאו: תקציר ההפסד של נבחרת ישראל למקדוניה

בצל פרשת ערן זהבי, נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) במילאנו לקראת המשחק מול איטליה. לשחקני הנבחרת מצפה מסע לא פשוט למלון ברג'יו אמיליה, לשם יגיעו רק אחרי חצות, בתום נסיעה של למעלה משעתיים וחצי. בנבחרת שוקלים שלא לאפשר לשחקנים להתראיין עד לאחר המשחק, זאת בעקבות החשש מהשלכות פרשת זהבי, שעדיין משפיעה על השחקנים.

אחד השחקנים סיפר עוד לפני ההמראה: "ברור שכולם כאן מתעסקים בסיפור של זהבי, אבל נהיה חייבים להתרכז במשחק. נבחרת איטליה מגיעה אחרי תבוסה לא פשוטה לספרד. הנבחרת במצב לא טוב, אסור שנשמש כשק החבטות של איטליה במשחק הזה. יש לנו הזדמנות חד פעמית להחזיר מעט מהכבוד שאבד לנו בשני המשחקים האחרונים". השחקנים ידעו על פרסום ההודעה באינסטגרם רגע לפני ההמראה. "בהתחלה היה כאן הלם מוחלט. אבל כשניתחנו את הסיטואציה הבנו ממה היא נובעת ועיכלנו אותה. שחקנים רבים תומכים בערן".

עוד בנושא:
ערן זהבי פרש מהנבחרת בעקבות פרשת השלכת סרט הקפטן: "הולך עם האמת שלי"
אלישע לוי לשחקנים לפני ההמראה: "הייתי חייב להשעות את ערן"
שלומי ברזל: "זהבי היה צריך להתנצל בצורה נחרצת. לא יכולנו לעבור בשתיקה"
"צריך להשתחרר מהכלוב של הזהבי": ברשת קוטלים את ערן זהבי
בוקר טוב ישראל! יוסיפוביץ על השפל הגדול של הנבחרת והאקט הלא-מפתיע של זהבי

אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מסיבת עיתונאים מבטיחה. אלישע לוי/קובי אליהו

כבר מחר תערוך הנבחרת את האימון המסכם שלה באיצטדיון מפאי ("סיטה דל טריקולור"), כשמוקדם יותר יערוך המאמן אלישע לוי מסיבת עיתונאים בהשתתפות הקפטן טל בן חיים, שאמור לחלוק את הסרט עם יוסי בניון. הנבחרת האיטלקית תערוך אימון בוקר ומאוחר יותר יגיעו השחקנים לאצטדיון מפאי ול"אימון הליכה" באיצטדיון.

לוי עצמו אמור לשוחח עם הבלם טל בן חיים ולהודיע לו רשמית שהוא יהיה הקפטן למשחק הקרוב, כשיוסי בניון, אם לא יפתח, עשוי לקבל את הסרט במהלך המשחק. בנוסף, המאמן שוקל לתת הזדמנות לביברס נאתכו ואריאל הרוש, זאת לאור היכולת הלא טובה של אלמוג כהן ועומרי גלזר. מרואן קבהא, נקודת האור של הנבחרת במשחק האחרון, אמור לערוך הופעה שנייה במדים הלאומיים.

טל בן חיים נבחרת ישראל. קובי אליהו
יחלוק את סרט הקפטן עם יוסי בניון. טל בן חיים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully