וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: מוגורוסה ושראפובה הודחו, ונוס עלתה לרבע הגמר

אלופת ווימבלדון הפסידה 7:6 (3), 6:3 לפטרה קביטובה, האמריקאית הוותיקה גברה 3:6, 6:3, 1:6 על סוארס נבארו. הקאמבק של הרוסייה הסתיים. בגברים: קוורי ואנדרסון ייפגשו ברבע הגמר

טניסאית אמריקאית ונוס וויליאמס. רויטרס
ממשיכה את השנה הנהדרת. ונוס וויליאמס/רויטרס

שלב שמינית הגמר באליפות ארצות הברית יצא אמש (ראשון) לדרכו, עם ארבעה משחקים אצל הגברים וארבעה נוספים אצל הנשים, שנמשכו עמוק אל תוך הלילה.

עוד בנושא

אליפות ארה"ב: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל העפילו לשמינית הגמר
גילויים חדשים בפרשת אלכסנדר דולגופולוב ומכירות המשחקים
אליפות ארה"ב: מישה זברב הדיח את איזנר, שראפובה טיילה לשמינית הגמר

טניסאית ספרדייה גרבינייה מוגורוסה, טניסאית צ'כית פטרה קביטובה. רויטרס
מוגורוסה וקביטובה בסיום המשחק/רויטרס

גברים

פאבלו קרניו בוסטה (12, ספרד) - דניס שפובאלוב (69, קנדה) 7:6 (2), 7:6 (4), 7:6 (3)

המסע המופלא של דניס שפובאלוב הקנדי בן ה-18, המדורג 69 בעולם, נגמר בשמינית הגמר. שפובאלוב, שהיה צריך לעבור מוקדמות כדי להיכנס לטורניר גרנד סלאם שני בסך הכול בקריירה שלו, דהר עד לשמינית הגמר, שם חיכה לו יריב ספרדי טיפוסי בדמותו של פאבלו קרניו בוסטה (12 בטורניר). הספרדי נזקק לשעתיים ועוד 54 דקות וגם שלושה שוברי שוויון על מנת לנצח 6:7 (2), 6:7 (4), 6:7 (3) את שפובאלוב. הקנדי בן ה-18, שהרוויח הרבה מאוד אוהדים בניו יורק בשבוע האחרון, פשוט לא היה יכול לעקביות של קרניו בוסטה שהתיש אותו מהקו האחורי. עבור קרניו בוסטה, זו עלייה שנייה לרבע גמר גרנד סלאם השנה ובקריירה אחרי שהגיע גם לרבע הגמר ברולאן גארוס.

ברבע הגמר: קארניו בוסטה - שוורצמן

לוקא פוי (16, צרפת) - דייגו שוורצמן (29, ארגנטינה) 7:6 (3), 7:5, 2:6, 6:2

הצרפתי הגיע בשנה שעברה לרבע הגמר בווימבלדון וגם בארצות הברית, אך השנה לא הצליח לשחזר זאת באף גרנד סלאם. הארגנטינאי, שכבר רשם את השיא שלו בגרנד סלאמים בזכות ניצחון גדול על מארין צ'יליץ' בסיבוב הקודם, המשיך במומנטום ורשם ניצחון מרשים תוך שעתיים ו-38 דקות.

קווין אנדרסון (28, דרא"פ) - פאבלו לורנזי (איטליה) 4:6, 3:6, 7:6 (4), 4:6

כשהוא כמעט בן 36, האיטלקי הוותיק העפיל לראשונה בקריירה לשמינית גמר גרנד סלאם, אך מסע הקסם שלו נבלם מול אנדרסון, שעלה למאזן של 0:4 בין השניים. הדרום אפריקאי שחזר את הגעתו לרבע הגמר לפני שנתיים, הרבה בזכות 54 ווינרים שחבט (לעומת 21 של לורנזי).

ברבע הגמר: אנדרסון - קוורי

סם קוורי (17, ארה"ב) - מישה זברב (23, גרמניה) 2:6, 2:6, 1:6

שני הטניסאים בני ה-30 נפגשו לראשונה על מגרש הטניס, וזה נגמר תוך שעה ו-19 דקות בניצחון קליל של האמריקאי. בהופעה השלישית שלו בשמינית הגמר (ראשונה מ-2010), הצליח לראשונה לעלות לרבע הגמר והוסיף הצלחה נוספת לחצי הגמר אליו העפיל בווימבלדון. האח המבוגר למשפחת זברב עבר בפעם השנייה בקריירה את הסיבוב השלישי בגרנד סלאם, אך לא היווה יריב שקול הפעם, ונשבר פעמיים בכל מערכה בדרך החוצה מהטורניר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
הפסד כואב. מריה שראפובה/GettyImages

אנסטסיה סבאסטובה (16, לטביה) - מריה שראפובה (רוסיה) 7:5, 4:6, 2:6

זהו, אחרי שלושה ניצחונות מתחילת הטורניר, הערב זה נגמר. מריה שראפובה הודחה בשמינית גמר אליפות ארצות הברית. הרוסייה בת ה-30, שמדורגת רק 146 בעולם וששיחקה בטורניר הגרנד סלאם הראשון שלה מאז ההשעיה בשל שימוש בחומרים אסורים ולמעשה מאז אליפות אוסטרליה 2016, הפסידה 5:7, 6:4, 6:2 לאנסטסיה סבאסטובה הלטבית, המדורגת 16 בטורניר, במשחק ארוך מאוד שנמשך שעתיים ועוד 16 דקות. שראפובה הגישה 4 אייסים לעומת 5 שגיאות כפולות וחבטה 42 ווינרים לעומת 51 שגיאות בלתי מחויבות. הלטבית, שהגיעה גם בשנה שעברה עד לרבע הגמר ונותרה הנציגה היחידה של המדינה שלה אחרי ההדחות של ילנה אוסטפנקו וארנסט גולביס, ביצעה רק 14 טעויות בלתי מחויבות וחבטה 21 ווינרים. העלייה של סבאסטובה, אגב, אומרת שבחמשת טורנירי הגרנד סלאם האחרונים היו ארבע פעמים שחקניות לטביות ברבע הגמר.

ברבע הגמר: סבאסטובה - סטיבנס

יוליה גרגס (30, גרמניה) - סלואן סטיבנס (ארה"ב) 6:3, 3:6, 6:1

הגרמנייה הגיעה אל המשחק במומנטום טוב, אבל האמריקאית בת ה-24 שמתקמבקת ומדורגת 83 בעולם הצליחה להרים על הרגליים את הקהל המקומי בדרך אל רבע הגמר ולראשונה בקריירה היא עוברת את שמינית הגמר בניו יורק. זו בסך הכול הפעם השלישית בקריירה בה סטיבנס מגיעה לפחות ברבע הגמר בגרנד סלאם (רבע גמר בווימבלדון 2013 וחצי הגמר באוסטרליה 2013). סטיבנס השלימה משחק סולידי מאוד עם 9 ווינרים בלבד לעומת 16 שגיאות לא מחויבות, בעוד היריבה שלה חובטת לא פחות מ-43 שגיאות לא מחויבות לעומת 26 ווינרים.

ונוס וויליאמס (9, ארה"ב) - קרלה סוארס נבארו (ספרד) 3:6, 6:3, 1:6

האמריקאית הוותיקה חולמת על גמר ראשון בארצות הברית מאז 2002, אחרי שכבר העפילה לשני גמרי גרנד סלאם השנה. מול סוארס נבארו היא הוכיחה פעם נוספת שלא יהיה קל לעצור אותה. אחרי שכל אחת מהן ניצחה במערכה, ונוס השתלטה לחלוטין על המשחק במערכה המכרעת וסגרה אותה תוך 28 דקות בלבד, עם שלוש שבירות רצופות שהותירו את יריבתה ללא מענה וסיכוי אמיתי להשיב.

ברבע הגמר: וויליאמס - קביטובה

גרבינייה מוגורוסה (3, ספרד) - פטרה קביטובה (13, צ'כיה) 7:6 (3), 6:3

אלופת ווימבלדון, שלפני תחילת הטורניר הספיקה להניף את הגביע גם בסינסינטי, לא שמטה אף מערכה לפני המשחק, ורשמה את הישג השיא שלה בארצות הברית עם עצם ההגעה לשמינית הגמר. לצערה, היא שם כבר נאלצה להיפרד מהטורניר. הצ'כית, שהרשימה בסיבוב הקודם כאשר ניצחה את קרולין גרסיה, הרשימה עם 24 ווינרים לעומת שבעה של מוגורוסה והעפילה לרבע גמר שני בקריירה על המשטח האמריקאי.

אנסטסיה סבאסטובה טניסאית לטבית. רויטרס
סבאסטובה חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully