וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי ישוחח עם השוערים. המאמן באסיפה: "מקדוניה? תהיו מוכנים לשתי שיטות"

1.9.2017 / 11:09

מאמן הנבחרת ערך אסיפה מסכמת לקראת המשחק (ש', 21:45, ישיר בכאן11) והקרין מצבים נייחים. תשעה שחקנים כבר סגורים בהרכב, ההתלבטות היא לגבי רפאלוב שתורגל אתמול. אם איינבינדר יפתח על הספסל, חמד ישחק לצד זהבי

עריכה: מתן חדד

אלישע לוי ערך היום (שישי) בצהריים אסיפת שחקנים, במהלכה הקרין קטעי וידאו מהמשחק הקודם במקדוניה, בו ניצחה ישראל 1:2, כשדודו גורש הציל את הנבחרת מספיגה ארבע דקות בתוספת הזמן, כשעצר פנדל אחרי עבירה של טיבי. לוי הקרין לשחקנים גם את המצבים הנייחים במשחק, ודיבר בקצרה. "הסגל של המקדונים השתנה מהמשחק הראשון. יכול להיות שהם יעלו במערך של שלושה בלמים, ואולי ישחקו 4:4:2. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשתי השיטות".

לוי שכבר סגור על רוב ההרכב שלו ואמור להודיע היום גם על זהות השוער. כפי שפרסמנו עוד לפני ההתכנסות הראשונה, שישיית ההגנה תורכב מבן ביטון, שיר צדק, טל בן חיים ואופיר דוידזאדה, כך שחאתם עבד אלחמיד וטאלב טואטחה ימתינו על הספסל, וגם מאלמוג כהן וביברס נאתכו. בחלק הקדמי, מקומם של טל בן חיים וערן זהבי מובטח. לגבי שני המקומות האחרונים, נראה כי אלישע לוי מתלבט בין דן איינבינדר לתומר חמד (האחרון תורגל אתמול), ובין מאור מליקסון לליאור רפאלוב, שבניגוד לאימון שלשום נראה היה שהוא זה שיפתח בהרכב.

ערן זהבי שקיבל מנוחה יערוך היום אימון מלא ויופיע גם למסיבת העיתונאים שתחל בשעה 16:30. הבוקר ערכה הנבחרת ארוחת בוקר משותפת ומאוחר יותר יערוך לוי גם אסיפה לקראת המשחק. לגבי עמדת השוער, לוי יערוך היום שיחה עם עומרי גלזר ואריאל הרוש ויבשר להם על ההחלטה שלו.

הלחץ בקרב השחקנים מורגש בעיקר כשמדברים על המשחק הראשון מבין השניים. "לכולם ברור מה יחסי הכוחות מול איטליה. אלבניה משחקת בליכטנשטיין וסביר שתנצח שם. נהיה חייבים לנצח את מקדוניה, אסור לתת להם 'לברוח'", אמר אחד מהם. אלבניה וישראל נמצאות כעת בשוויון נקודות (9) מרחק שבע נקודות מהמוליכות, ספרד ואיטליה. במשחק השני שייערך בשלישי אלבניה תתארח במקדוניה. בנבחרת היה מי שהזכיר גם את הקמפיין הכושל של גוטמן במוקדמות אליפות אירופה 2016, כשסיים במקום הרביעי, נקודה אחת יותר מקפריסין שסיימה חמישית בבית.

בהתאחדות לכדורגל מתקשים להעריך במדויק כמה אוהדים יגיעו. ההערכה היא שמרבית 12 אלף המנויים יגיעו, מה גם שתתאפשר כניסה חינם לחיילים בהצגת חודר. גם מחלקות הנוער הוזמנו למשחק בחיפה. ההערכה כרגע מדברת על 12-15 אלף אוהדים. ההתאחדות מעמידה גם מערך הסעות מרחבי הארץ (גבעתיים, ירושלים, רמת גן, תל אביב) לטובת רוכשי הכרטיסים, בהרשמה מראש. במקביל, החלה גם מכירת הכרטיסים למשחק מול איטליה באיצטדיון מפאי (סיטה דל טריקולור) ברג'יו אמיליה ביום שלישי הבא. מחיר הכרטיס יעמוד על 50 שקלים בלבד.

עוד בנושא:

הנבחרת הצעירה פתחה את מוקדמות היורו עם 1:3 על אזרבייג'אן
זהבי לא התאמן, חמד תורגל. ההתלבטות: רפאלוב או מליקסון

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
מי יפתח בין הקורות? אלישע לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully