וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום פראחוסקי נחת בישראל: "חלום לשחק במועדון גדול כמו מכבי תל אביב"

הסנטר הבלארוסי בן ה-29, אקס הפועל ירושלים, חתם עם הצהובים על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. עוד הוסיף: "כיף לחזור. שמעתי שזו קבוצה חדשה לגמרי עם שחקנים ומאמן חדש"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקנה החדש של מכבי תל אביב, ארטיום (ארט) פראחוסקי נחת היום (שלישי) בישראל. הסנטר הבלארוסי בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה בקאזאן הרוסית, חתם עם הצהובים על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

פראחוסקי פתח ואמר: "זה כיף לחזור. הייתי פה בפעם האחרונה לפני 4 שנים. היה לי טוב כאן ואני מקווה שעכשיו בתל אביב יהיה אפילו טוב יותר. שמעתי שזו קבוצה חדשה לגמרי עם שחקנים ומאמן חדש, כך שאני משער שהמועדון מצפה לשינוי ולניצחונות. מכבי תל אביב זה מועדון גדול עם היסטוריה ארוכה ואני שמח להיות פה. זה חלום לשחק במועדון גדול כמו מכבי".

על ההחלטה להגיע למכבי תל אביב: "השארתי את ההחלטה אם להגיע למכבי עד לרגע האחרון כי היו לי עוד הצעות מטורקיה אבל רציתי לשחק ביורוליג, ומכבי רצו אותי וכך ניתנה לי ההזדמנות לשחק שוב ביורוליג. אני מעריך את זה ואני אתן עבורם את כל כולי".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ארטיום פראחוסקי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת
דיאנדרה קיין: "אתה חייב להתרגש להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב"
אלכס טיוס: "מרגיש כאילו לא עזבתי". מייקל רול: "יש לנו הרבה כישרון"

שחקן מכבי תל אביב ארטיום פראחוסקי בנתב"ג. קובי אליהו
פראחוסקי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב בנתב"ג/קובי אליהו

לפראחוסקי (2.11), אקס הפועל ירושלים, ניסיון רב באירופה. הוא למד במכללת רדפורד ובעונתו האחרונה בקולג' להט עם ממוצעים של 21.4 נקודות והיה מלך הריבאונדים בכל ארצות הברית עם 13.4 למשחק. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו בריגה ב-2011 ובהמשך שיחק גם בבודילניק קייב ובשקאקשיר הטורקית. ב-2014 הוא הגיע לישראל וחתם בהפועל ירושלים וסיים כמלך החסימות של היורוקאפ עם 1.7 בלוקים למשחק. ב-2015 שיחק בניז'ני הרוסית והצטיין במדיה ביורוליג כשקלע 13 נקודות והוסיף 6.7 ריבאונדים ו-2 חסימות למשחק. בשנתיים האחרונות שיחק פרחוסקי בקאזאן.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: ארטיום פראחוסקי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ארטיום פראחוסקי בנתב"ג. קובי אליהו
ארטיום פראחוסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully