וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ארטיום פראחוסקי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

27.8.2017 / 18:30

הצהובים הודיעו על החתמתו של הסנטר הבלארוסי בן ה-29 ששיחק בעבר בהפועל ירושלים. נוריס קול נחת, נבן ספאחיה באימון הפתיחה: "זו פעם ראשונה בהיסטוריה של מכבי ת"א שכמעט כל הסגל מתחלף"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: נחיתת נוריס קול בישראל

מכבי תל אביב ממשיכה את החריש בסגל שלה: הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הסנטר הבלארוסי בן ה-29, ארטיום (ארט) פראחוסקי לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

לפראחוסקי (2.11), אקס הפועל ירושלים, ניסיון רב באירופה. הוא למד במכללת רדפורד ובעונתו האחרונה בקולג' להט עם ממוצעים של 21.4 נקודות והיה מלך הריבאונדים בכל ארצות הברית עם 13.4 למשחק. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו בריגה ב-2011 ובהמשך שיחק גם בבודילניק קייב ובשקאקשיר הטורקית. ב-2014 הוא הגיע לישראל וחתם בהפועל ירושלים וסיים כמלך החסימות של היורוקאפ עם 1.7 בלוקים למשחק. ב-2015 שיחק בניז'ני הרוסית והצטיין במדיה ביורוליג כשקלע 13 נקודות והוסיף 6.7 ריבאונדים ו-2 חסימות למשחק. בשנתיים האחרונות שיחק פרחוסקי בקאזאן.

עוד בנושא:

נוריס קול חתם לעונה במכבי תל אביב
זה הקול או כלום: ההימור הגדול של מכבי תל אביב על נוריס קול

סנטר הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי (שמאל) מול פורוורד מכבי תל אביב ג'ו אינגלס (ימין). קובי אליהו
פראחוסקי במדי הפועל ירושלים. עובר לצהוב/קובי אליהו

מוקדם יותר, הגארד נוריס קול בן ה-28 נחת בישראל. קול אמר לאחר הנחיתה: "אני שמח להיות פה. אני מצפה לניצחונות רבים העונה. זו הזדמנות נהדרת לי ולמשפחתי להיות כאן עם הארגון הזה. אני בהחלט נרגש לקראת העונה שבפתח. היעדים שלי הם לעזור למכבי לזכות באליפות. זה היעד, ויש לנו דרך ארוכה והעונה עוד לא החלה".

עוד הוסיף: "אנחנו נעבוד על הכימיה בינינו ונתאמן חזק, נשחק חזק, ונשחק בסגנון כיפי והיעד הוא לנצח ואני כאן למלא את החלק שלי ולזכות באליפות. זו הזדמנות נהדרת. מכבי זה מועדון מנצח, תל אביב זו עיר נהדרת כך שאין מה לא לאהוב ואני נרגש מאוד".

שיהיה בהצלחה. הצוות המקצועי החדש של מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

הקבוצה ערכה היום את אימון הבכורה שלה עם הסגל החדש. איתי שגב, השריד היחיד מהעונה שעברה: "זה מרגש, סגל חדש. כולם מאוד רעבים, יש דם צעיר וחדש. אני חושב שהביאו לפה אחלה חבר'ה. זו מכבי תל אביב ובמכבי תל אביב רוצים ניצחונות. אני מאמין שמי שיהיה טוב ויביא ניצחונות הוא זה שישחק. זה מאוד מחמיא לי שהשאירו אותי ואני מקווה להחזיר למועדון הזה. פתאום אני נמצא בנקודה שאני כן אחד שהיה פה ויש פה שחקנים חדשים. אני רוצה לעזור ולתרום מהניסיון הדל שצברתי עד עכשיו".

נבן ספאחיה המאמן אמר: "בחרתי את השחקנים לפי החזון שלי. אנחנו רוצים לשחק כדורסל מהיר ולהשתמש בכישרון שלנו כמה שיותר. זה קשה לבחור סגל חדש לגמרי, זה פעם ראשונה בהיסטוריה של מכבי ופעם ראשונה שלי שאני מגיע לקבוצה שכל הסגל מתחלף. אבל זה לא תירוץ, אנחנו צריכים להיות אופטימיים וחיוביים. אני נרגש מהקבוצה החדשה והקאמבק שלי".

אלכס טיוס, הסנטר שזכה עם מכבי ביורוליג וחוזר לקדנציה נוספת אמר: "אני נרגש לחזור. בעונה שעברה שיחקתי באיסטנבול ועכשיו אני מצפה לעונה קשה שבסיומה אנחנו רוצים לקחת אליפות. זו עונה חדשה וקבוצה חדשה. כולם יצטרכו לעבוד קשה כדי להיות מתואמים ולהכיר אחד את השני".

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול בנתב"ג. קובי אליהו
עוד פנים חדשות. נוריס קול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully