וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד הציגה את אנדריי ירמולנקו: "רדפנו אחריו זמן רב"

החלוץ האוקראיני נרכש מדינמו קייב תמורת כ-25 מיליון יורו, חתם עד 2021, ויחזק את החלק הקדמי בקבוצה של פטר בוס: "הגשמתי חלום". דינאמו קייב לא הגיעה למשחק ליגה מסיבות ביטחוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירמולנקו מוצג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בורוסיה דורטמונד הודיעה הערב (שני) רשמית על החתמתו של אנדריי ירמולנקו. החלוץ בן ה-27 של דינמו קייב חתם אצל הקבוצה של פטר בוס עד יוני 2021. על פי הדיווחים, דורטמונד שילמה על ירמולנקו 25 מיליון יורו.

"אנדריי הוא שחקן שרדפנו אחריו זמן רב. מדובר בשחקן ברמה הגבוהה ביותר שיש, גם בקבוצה שלו וגם במדי הנבחרת הלאומית של אוקראינה", אמר המנהל הספורטיבי של השוורצגלבן, מיכאל זורק.

ירמולנקו הוסיף: "אני מודה לדינמו קייב, שהגשימה לי את החלום להיות חלק ממועדון צמרת בכדורגל האירופי. אעבוד קשה בכל אימון על מנת לעזור לדורטמונד להשיג את המטרות הכי גבוהות שלה. זה מה שאני תמיד עושה".

ירמולנקו כבש 137 שערים ב-339 הופעות רשמיות במדי דינמו קייב ופגש בין היתר את מכבי תל אביב בליגת האלופות לפני כשנתיים. בנבחרת אוקראינה יש לחלוץ הגבוה (1.89 מטר) 29 שערים ב-69 הופעות. הוא נבחר לכדורגלן השנה באוקראינה ב-2013, 2014 ו-2015 וילבש בדורטמונד את החולצה עם הספרה 9.

עוד בנושא:

דויד סילבה החדש: היהלום הרב גוני קרלוס סולר פורח בוולנסיה

דינאמו קייב עומדת בימים אלו בעיצומה של פרשייה שמכה גלים באוקראינה: הקבוצה סרבה להתייצב למשחק ליגה בעיר מאריופול בחלקה המזרחי של המדינה מסיבות ביטחוניות מחשש שבדלנים פרו רוסים הפעילים באזור ינסו לפגוע בשחקנים. נשיא דינאמו קייב איגור סורקיס התייחס לסירוב ואמר: "אם כולנו נעמוד על גשר ועשרה בני אדם יגידו שהם רוצים לקפוץ ממנו ואני לא רוצה אז זה אומר שאני פחדן? במצב שיש היום במאריופול אי אפשר לשחק שם כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully