וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארצות הברית: דודי סלע ניצח את יובנקס ועלה לסיבוב השני

הישראלי (71 בעולם) ממש לא התקשה מול האמריקאי (324 בעולם) והדיח אותו תוך שעה ו-33 דקות בלבד, בדרך להופעה שישית בקריירה בסיבוב השני. יפגוש את סם קוורי (21 בעולם)

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
עשה את העבודה. דודי סלע/GettyImages

דודי סלע פתח הערב (שני) את הופעותיו באליפות ארצות הברית הפתוחה ברגל ימין והעפיל לסיבוב השני עם 2:6, 4:6, 2:6 על כריסטופר יובנקס המקומי. הנציג הישראלי היחיד בגרנד סלאם האחרון של השנה ממש לא התקשה מול המדורג 324 בעולם, לא עמד אפילו מול אפשרות שבירה אחת והשלים ניצחון תוך שעה ו-33 דקות בלבד.

זאת הפעם השישית שהוא עולה לסיבוב השני בפלשינג מדו, בהופעתו העשירית בטורניר, והוא מעולם לא הצליח להעפיל לסיבוב השלישי. בגיל 32, סלע הצליח לראשונה בקריירה לעבור את הסיבוב הראשון גם בניו יורק, גם באוסטרליה וגם בווימבלדון באותה שנה. לראשונה מאז רולאן גארוס 2015, הוא הצליח לנצח משחק בטורניר גרנד סלאם מבלי לשמוט מערכה.

בסיבוב הבא, יחכה לסלע אתגר גדול בהרבה, תרתי משמע, כאשר יפגוש את סם קוורי (1.99). האמריקאי, 21 בעולם, אומנם הודח כבר בסיבוב הראשון בשנתיים האחרונות בגרנד סלאם הביתי שלו, אך ניצח 4:6, 3:6, 4:6 את ז'יל סימון הוותיק (39 בעולם).

עוד בנושא

עדכון על שאר משחקי היום הראשון באליפות ארצות הברית
לא רק קיריוס: טניסאי הרמה השנייה שינסו לנצל את היעדרויות הכוכבים
אחים על מלא: בחנו את עצמכם בחידון המשפחתי של עולם הטניס

דודי סלע טניסאי ישראלי לוחץ את ידו של כריסטופר יובנקס טניסאי אמריקאי. GettyImages
יצלח לראשונה את הסיבוב השני? סלע ויובנקס בסיום/GettyImages

מהלך המשחק

סלע פתח חזק, והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון. יובנקס אמנם הציל שלוש אפשרויות שבירה, אך ברביעית נכנע. את משחקון ההגשה הראשון שלו, הישראלי לקח בקלות על האפס, ומיד לאחר מכן שבר שוב ועלה ל-0:3. האמריקאי נכנס לעניינים, ועלה לראשונה על הלוח במשחקון החמישי, אך למרות שהציל נקודת מערכה בפיגור 5:1, הפסיד לבסוף במערכה הראשונה תוך 29 דקות.

במשחקון השלישי של המערכה השנייה, סלע השיג אפשרות שבירה אך לא ניצל אותה ויובנקס העיקש עלה ל-1:2. במשחקון ההגשה הבא של יובנקס, הישראלי השיג שתי אפשרויות שבירה נוספות, אך פעם נוספת לא הצליח להפוך אותן ליתרון במערכה. מנגד, הוא המשיך לקחת את משחקוני ההגשה שלו ללא קושי. במשחקון התשיעי הוא השיג את השבירה המיוחלת, ומיד לאחר מכן השלים ניצחון במערכה.

המומנטום של סלע נמשך עם שבירה בפתיחת המערכה השלישית. יובנקס יצא לחלוטין מהמשחק, וסלע המשיך לשייט בדרך ל-0:4. גם ההמשך היה קליל, וסלע סגר את המערכה ואת המשחק אפילו מהר יותר מבמערכה הראשונה, תוך 24 דקות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully