וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ונאפולי השיגו ניצחון נוסף, מספרת מרהיבה לבלוטי

הרוסונרי גברו 1:2 על קליארי עם שער ובישול של סוסו, הקבוצה של מאוריציו סארי חזרה מפיגור ל-1:3 על אטאלנטה. גם סמפדוריה מושלמת, ספאל ניצחה, בלוטי סידר לטורינו 0:3 על ססואולו

שחקני מילאן חוגגים עם סוסו (במרכז). רויטרס
פתיחת עונה מוצלחת למילאן. סוסו והחברים/רויטרס

מילאן ונאפולי עמדו הערב (ראשון) במוקד סיום משחקי המחזור השני בליגה האיטלקית ושמרו על מאזן מושלם, כמו אינטר ויובנטוס שניצחו בשבת. הרוסונרי גברו 1:2 על קליארי ואילו נאפולי חזרה מפיגור ל-1:3 על אטאלנטה. גם סמפדוריה עם שש נקודות אחרי 1:2 בחוץ על פיורנטינה. טורינו הביסה 0:3 את ססואולו עם שער מרהיב של אנדראה בלוטי.

מילאן - קליארי 1:2

הרוסונרי פתחו עונה עם שש משש, אחרי עוד יום נהדר של סוסו. המוזמן הטרי לסגל נבחרת ספרד בישל בדקה ה-10 לצעיר העולה פטריק קוטרונה והכריע את המשחק עם כדור חופשי נפלא ברגל שמאל לחיבורים בדקה ה-70. ז'ואאו פדרו השווה זמנית בדקה ה-56 אחרי בלגן בהגנת מילאן.

סוסו שחקן מילאן חוגג. רויטרס
בכושר נפלא. סוסו/רויטרס

נאפולי - אטאלנטה 1:3

גם הקבוצה של מאוריציו סארי עם שש נקודות אחרי שני מחזורים. אטאלנטה, שסיימה רביעית וניצחה פעמיים את נאפולי בעונה שעברה, שוב הדהימה בסן פאולו עם נגיחה של בריאן כריסטנטה (16) אחרי קרן של פאפו גומס, אבל נותרה ללא נקודות. פיוטר זלינסקי השווה עם טיל אדיר לחיבורים בדקה ה-56 ודריס מרטנס השלים את המהפך בחלוף חמש דקות אחרי שלורנצו אינסינייה בישל לו בנגיחה. המחליף הקרואטי מרקו רוג, בעונתו השנייה בנאפולי, חתם את התוצאה עם מתפרצת בדקה ה-87 וחגג שער בכורה.

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
דאג למהפך. דריס מרטנס/GettyImages

טורינו - ססואולו 0:3

במחזור הסיום של העונה שעברה, טורינו ניצחה 3:5 את ססואולו ואת השער האחרון כבש אנדראה בלוטי. הפעם, חלוץ נבחרת איטליה, שנמצא בסגל לקראת המשחקים מול ספרד וישראל, פתח את מסכת הכיבושים מול הירוקים-שחורים עם מספרת וירטואוזית אחרי הגבהה מצד ימין של לורנצו דה סילבסטרי. ססואולו חיפשה את השוויון, אבל בדקה ה-84 אלפרד דאנקן מסר רע לאחור, ויאגו פאלקה ניצל זאת כדי לבשל לאדם ליאיץ' שער קל. ג'ואל אובי חתם בדקה ה-88 אחרי מבצע גדול של בלוטי. ניצחון ראשון לטורינו, לה ארבע נקודות. יריבתה נותרה עם נקודה וללא שער זכות.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו (מימין) עם לורנצו דה סילבסטרי. GettyImages
שיתוף פעולה נפלא. אנדראה בלוטי מודה למבשל לורנצו דה סילבסטרי/GettyImages

משחקים נוספים

פיורנטינה - סמפדוריה 2:1
לפיורנטינה: מילאן באדלי (50). לסמפדוריה: ג'אנלוקה קפרארי (32), פאביו קוואליארלה (35 בפנדל)

ספאל - אודינזה 2:3
לספאל: מרקו בוריילו (25), מנואל לצארי (54), לוקה ריצו (94). לאודינזה: בראם נאוטינק (72), סיריל תרו (87 בפנדל)

קייבו - לאציו 2:1
לקייבו: מנואל פוצ'ארלי (34). ללאציו: צ'ירו אימובילה (11), סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (89)

קרוטונה - ורונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully