וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לג'ונתן הולמס, ישלים את סגל הזרים לעונה הבאה?

27.8.2017 / 11:38

הפורוורד האמריקאי (24, 2.06), ששיחק בעונה שעברה במשך חודשיים בברצלונה, עשוי להשלים את הקו הקדמי של האדומים, אך בשלב הזה קיימים פערים משמעותיים. סיים את העונה בליגת הפיתוח

שחקן קליבלנד ג'ונתן הולמס. GettyImages
שיחק שישה משחקי אימון בקליבלנד. ג'ונתן הולמס/GettyImages

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה לנסות ולהשלים את סגל הזרים לקראת העונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי האדומים ביצעו בימים האחרונים פנייה לפורוורד ג'ונתן הולמס, ששיחק בין היתר בעונה שעברה במדי ברצלונה. על פי גורמים בספרד שנמצאים בקשר עם השחקן, כרגע קיימים פערים משמעותיים בין הצדדים, אך הם עדיין בקשר וייתכן כי בסופו של דבר הולמס ישלים את הקו הקדמי של דני פרנקו.

הולמס (24, 2.06), יליד סן אנטוניו, נחשב בצעירותו לאחד הכישרונות העולים בליגת התיכונים בארצות הברית, והתחייב לאוניברסיטת טקסס הגדולה בשנת 2011. בארבע שנים בטקסס הוא רשם 9.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2015 שיחק עם בוסטון בליגת הקיץ ורשם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. באוגוסט הוא חתם על חוזה למחנה אימון במדי הלייקרס, והשתתף בשני משחקי אימון, בשני מביניהם סבל מפציעה קשה בכתפו וגמר את העונה. בקיץ 2016 שיחק בליגת הקיץ בממפיס, וקיבל חוזה למחנה האימון של קליבלנד, אך נחתך לפני תחילת העונה אחרי שישה משחקי אימון.

בנובמבר אשתקד, חתם בקנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח, אך לאחר זמן קצר חתם על חוזה לחודשיים בברצלונה שסבלה ממכת פציעות קשה. הוא שותף לעשרה משחקים במדי ברצלונה וביורוליג שיחק שבעה, מתוכם שניים בחמישייה, ורשם 5.1 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק. בינואר סיים את חוזהו וחזר לקנטון צ'ארג', במדיה רשם 12.8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

מי שצפוי לחתום בקרוב במדים האדומים הוא הגארד אייל שולמן, שהעדיף את הצעת הפועל לשלושה חודשים על האופציה להשאר במכבי קרית גת שירדה לליגה הלאומית. הסגל של האדומים כולל נכון לעכשיו שני זרים - מאט האוורד וטייווין מקי, לצד הישראלים אדריאן בנקס, רביב לימונד, תומר גינת, דניאל איידן וצוף בן משה.

עוד בנושא

עירוני נהריה: עוסמאן דראם סיכם עקרונית ויצטרף למצבת הגבוהים
הפועל גלבוע/גליל: אלכס המילטון עשוי לחתום בימים הקרובים
הכנה ליורובאסקט: ישראל הפסידה 85:64 לנבחרת בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully