וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אלכס המילטון עשוי לחתום בימים הקרובים

26.8.2017 / 9:07

הגארד האמריקאי (23, 1.93) ששיחק אשתקד בליגת הפיתוח, והיה שחקן השנה בקונפרנס USA במדי לואיזיאנה טק בשנת 2016, עשוי להיות הזר הרביעי. אם יגיע, ישלים את הסגל של אריאל בית הלחמי

שחקן לואיזיאנה טק אלכס המילטון. GettyImages
הסגל מתחזק. אלכס המילטון/GettyImages

הגארד האמריקאי (23, 1.93) ששיחק אשתקד בליגת הפיתוח, והיה שחקן השנה בקונפרנס USA במדי לואיזיאנה טק בשנת 2016, עשוי להשלים את הסגל של אריאל בית הלחמי בגלבוע

הפועל גלבוע/גליל כבר החלה בימים האחרונים באימוניה לעונה הקרובה, עדיין ללא חואקין שוכמן, בן אלטיט והמאמן אריאל בית הלחמי שנמצאים עם הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה. בינתיים, במועדון עושים מאמצים גדולים כדי להשלים את מצבת הזרים עם החתמת זר, כשלוואלה! ספורט נודע כי הגארד האמריקאי אלכס המילטון, ששיחק אשתקד בליגת הפיתוח, קרוב מאוד למועדון ועשוי לחתום בימים הקרובים.

המילטון (23, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואוזיאנה טק משנת 2016, כשבעונתו האחרונה נבחר לשחקן השנה בקונפרנס USA, בו שיחק גם איגור קולשוב, כשהוא רושם 20.1 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-5.7 ריבאונדים. בחודש אוגוסט 2016 חתם בגורניצ'ה הפולנית, אך שוחרר לפני תחילת העונה ועבר לאוקלהומה סיטי בלו מליגת הפיתוח. במהלך העונה הועבר בטרייד לסנטה קרוז ווריוורס ורשם במדיה 11.5 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

הסגל של גלבוע/גליל, ששואפת לרשום העונה הצלחה לפחות כמו אשתקד, כולל נכון לעכשיו שלושה זרים - הגארד דיאנג'לו הריסון, ושחקני הפנים טיילר סטון וזאק לידיי. מצבת הישראלים של אריאל בית הלחמי כוללת את יחזקאל סקוורר, טל קרפלס, הקפטן חואקין שוכמן, הסנטר בן אלטיט, המתאזרח ספנסר וייס והצעיר יותם חנוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully