וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הגיע לנו לנצח, אבל חשוב לדעת לעשות את זה גם בימים כאלה"

27.8.2017 / 9:47

בני סכנין פתחה לראשונה את העונה עם שני ניצחונות, אך גם היא יודעת שלא הייתה טובה: "במחצית השנייה כבר נראינו יותר טוב". בקבוצה החמיאו לג'אבר ולמוגרבי. תאמבי בדרך לקבוצה גדולה?

שחקני בני סכנין חוגגים, משמאל פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
הוכיח את חשיבותו. פיראס מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בקרב אנשי בני סכנין, בעקבות הניצחון השני העונה, הפעם על הפועל רעננה. זו הפעם הראשונה בתולדות המועדון שהוא עם מאזן מושלם אחרי שני מחזוורים, ובסיום החמיא הצוות המקצועי לשחקנים על הניצחון, וביקש מהם כעת לנצל את הביטחון ולהמשיך אחרי הפגרה באותה הדרך.

עם זאת בקבוצה, העבירו ביקורת על היכולת, בייחוד במחצית הראשונה. "לא הגיע לנו לנצח אבל חשוב לדעת לעשות את זה גם בימים כאלה", אמר גורם בסכנין, "במחציתה שנייה כבר נראינו הרבה יותר טוב". בקבוצה החמיאו במיוחד לעטאא ג'אבר ולפיראס מוגרבי. ג'אבר שינה את המומנטום מהספסל ובקבוצה מרוצים מכך שהוא חוזר מהפציעה בכושר טוב. לגבי מוגרבי, הרי שבסכנין ציינו שמדובר בשחקן החשוב ביותר של הקבוצה ואתמול הוא הוכיח זאת פעם נוספת עם שני בישולים.

בעניין אחר, במועדון טענו שהסוכן דודו דהאן מנסה להוביל עוד בחלון הנוכחי את תאמבי סגס לאחת הקבוצות הגדולות. מכבי חיפה עקבה זמן רב אחר הקשר, אך תוותר עליו אם שלומי אזולאי יגיע כחלק מעסקת אלירן עטר. סכנין מעריכה כי ייתכן והסוכן יציע אץ הקשר, שנחשב לאחד הצעירים המוכשרים בליגה, למכבי תל אביב.

עוד בנושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל רעננה
פליקס נעים: "מאושר אבל יש הרבה עבודה". דודו אברהם: "תוצאה לא משקפת"
בית"ר ירושלים תגיש לשלומי ארבייטמן הצעה כספית

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully