וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים: "מאושר אבל יש הרבה עבודה". דודו אברהם: "תוצאה לא משקפת"

26.8.2017 / 20:09

מאמן סכנין התלונן על הסגל אחרי הניצחון על רעננה: "אין לנו הרבה שחקני התקפה בקבוצה". עידן שמש: "במחצית השנייה קיבלנו הוראות אחרות מהמאמן". מאמן רעננה: "לא ניצלנו את המומנטום"

פליקס נעים מאמן בני סכנין על הדשא לצד מוחמד כליבאת. אדריאן הרבשטיין
6 מ-6. פליקס נעים חוגג על הדשא/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין עשתה היסטוריה הערב (שבת) כשפתחה לראשונה בתולדותיה את ליגת העל עם שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה אחרי 1:2 על הפועל רעננה. סגס תאמבי (63) ועידן שמש (81) כבשו לקבוצה של פליקס נעים, מוחמד עלי קמארה השווה זמנית (66) לשרונים שהיו טובים בהרבה במחצית הראשונה אך נענשו על מבול ההחמצות שלהם.

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני סכנין חוגגים את הניצחון/אדריאן הרבשטיין

פליקס נעים אמר בסיום: "במחצית השנייה השחקנים עשו את ההתאמות ויישמו את ההוראות, וזה משמח. אני מאושר מהניצחון השני, אבל ברור שיש לנו עוד הרבה עבודה, נצטרך להשלים את החסר. אין לנו הרבה שחקני התקפה בקבוצה. מקווה שגאושו יחזור, אנחנו צריכים אותו. כן, היה איתו משהו, בעיות בבית שהוא הביא למגרש, אבל פתרנו את הבעיה, אחרי הפגרה יהיה בסדר. מאמין שכל שחקן שיבוא לקבוצה יתרום לנו כי הוא יגרום לאחרים להסתכל אחורה ולהשתפר".

עידן שמש כובש שער הניצחון אמר: "שמח שהבקעתי שער וניצחנו. לא היה משחק גדול שלי, אבל שמח שהצלחנו לנצח בסוף. במחצית הראשונה לא היינו טובים. במחצית השנייה קיבלנו הוראות אחרות מהמאמן. יש לנו שחקנים שחסרים, אבל לא צריך לתרץ. המטרות שלי הם לשים כמה שיותר גולים, קבוצתית אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון.

דודו אברהם: "זה משחק שני שקורה לנו שבמחצית השנייה אנחנו פחות טובים. בכדורגל יש מומנטומים, וצריך לדעת להבקיע כשאנחנו טובים, ומצד שני צריך גם לדעת לא לספוג בדקות פחות טובות. מערך? העניין הוא לא של המערך, אלא של הדגשים. גם עם שלושה בלמים שיחקנו התקפי, אבל לא ניצלנו את המצבים, והפסדנו. ראינו גם דברים טובים, יש פה דרך, יש פה קבוצה טובה, לא תמיד התוצאה משקפת את היכולת. היינו יותר טובים והפסדנו, אנחנו יצאנו פראיירים היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
קהל סכנין מאושר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully