וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "זה מסוג המשחקים שלא היינו מנצחים בעונה שעברה"

קשר מנצ'סטר יונייטד כבר מרגיש את השינוי מעונתו הראשונה: "העונה אנחנו ממשיכים ללחוץ קדימה". מוריניו: "תשע נקודות משלושה משחקים זה לא חדש עבורנו, ההבדל הוא איכות המשחק שלנו"

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני חוגג. רויטרס
המחליפים עשו את ההבדל. פלאיני חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד שמרה אמש (שבת) על המאזן המושלם שלה בפרמיירליג העונה, עם ניצחון שלישי בשלושה מחזורים ועוד משחק שסיימה עם רשת נקייה. השדים האדומים גברו 0:2 על לסטר סיטי, במשחק לא קל בו לקח להם למעלה משעה לפרוץ את הגנת השועלים.

אחרי 70 דקות בהן התוצאה נותרה מאופסת, יונייטד כבר חשבה בוודאי על תרחישים דומים מהעונה שעברה, בה סיימה עשרה מ-19 משחקי הבית שלה בתיקו. שער של חואן מאטה נפסל ובדקה ה-53 רומלו לוקאקו אף החמיץ פנדל (השני שהוא מחמיץ מתוך שלושה שבעט בפרמיירליג) - אך בסופו של דבר הקבוצה של מוריניו ניצחה בזכות המחליפים שלו. מרכוס רשפורד ומרואן פלאיני כבשו, ולבלגי אף בישל ג'סי לינגארד שעלה גם הוא מהספסל.

זו הפעם השישית שיונייטד פותחת את העונה ללא אף שער חובה בשלושת המחזורים הראשונים, ובחמש הפעמים הקודמות לא הצליחה לזכות באליפות (כולל בעונה שעברה, תחת ז'וזה מוריניו). המוליכה ניצבה בפסגת הליגה במשך 14 ימים העונה, בדיוק כמו בשתי העונות האחרונות יחד. הנריך מחיטריאן, שבישל את השער של רשפורד, סידר לחבריו כבר חמישה שערים העונה (והשווה את שיאו של רויל פוקס מ-1994/95 - עם חמישה בישולים בשלושת מחזורי הפתיחה).

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את לסטר סיטי
אנגליה: 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי, נקודה ראשונה לחמד וברייטון
ראשון באנגליה: קרב ענקיות בין ליברפול לארסנל, אלכסיס ישחק

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
"הקבוצה מגובשת". ז'וזה מוריניו/רויטרס

"צריך להסתכל על הדברים בפרופורציות", אמר מוריניו בסיום, "גם בעונה שעברה ניצחנו את לסטר בבית כך שלא השתנה כלום, אבל בעונה הקודמת סיימנו יותר מידי משחקי בית בתיקו (10). ההבדל הוא האיכות של הכדורגל שלנו, אנחנו משחקים כרגע יותר טוב. אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה, לא היה לי אף אחד להאשים. הקבוצה משחקים טוב מאוד ויש לי הרבה ביטחון בנוגע אליה. נוח לנו עם הכדור ואנחנו גם מסוכנים במתפרצות. עם זאת, תשע נקודות משלושה משחקים זה לא דבר חדש עבורנו, כי עשינו את זה גם בעונה שעברה".

מוריניו המשיך: "השחקנים לא רק טובים כרגע, הם גם רוצים לעזור אחד לשני. זה לא משנה אם הם משחקים מההתחלה או עולים מהספסל. הקבוצה מגובשת ויש אווירה טובה מאוד בין המשחקים. אני מאוד שמח בשביל מרואן, ג'סי ומרכוס. לא היו לנו הרבה משחקים בעונה שעברה, שבהם שיחקנו 90 דקות בשליטה כפי שהיה היום. אחרי שמחמיצים פנדל, חצי שעה לסיום, בדרך כלל יש נפילה קטנה ביכולת וזה לא קרה. המשכנו לייצר, לשחק ולסכן, ובסוף כבשנו את הראשון מכדור קרן. בכלל לא ראיתי את השער הזה, כי דיברתי עם לינגארד".

מוריניו התייחס גם למצבו של זלאטן איברהימוביץ', שחתם בימים האחרונים לעוד עונה ביונייטד. "הוא יחזור בינואר", אישר, "כשחלון ההעברות ייפתח, הקבוצות יוציאו כסף ואנחנו לא, ועדיין נקבל שחקן שהיה משמעותי מאוד עבורנו בעונה שעברה. הוא יעניק לנו איכות נוספת בחצי השני של העונה. זלאטן מכיר אותי ויודע שאני נותן למי שטוב לקבוצה לשחק. אם הוא יוכיח שהוא הטוב ביותר, הוא ישחק. אם המתחרים שלו על העמדה של יאפשרו לו להוכיח את זה - אלה החיים".

פול פוגבה: "בגלל זה אנחנו צריכים סגל עמוק. גם שחקני הספסל צריכים להיות מוכנים, כי הם יכולים להיכנס ולשנות את המשחק, כפי שעשו היום. זה מסוג המשחקים שלא היינו מנצחים בעונה שעברה. הייתי קצת מודאג, אבל העונה אנחנו ממשיכים ללחוץ קדימה והמזל היה איתנו. מקווה שנמשיך ככה".

מרכוס רשפורד: "יצרנו הרבה מצבים במחצית הראשונה וכבר נראה היה שזה פשוט אחד מהימים האלה. אבל הקבוצה נצמדה למטרה ולמזלנו השגנו את שער היתרון. כשאני מגיע למספיק מצבים, אני בטוח שגם אמצא את הרשת".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully